Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:44 28 10 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Funcţionarii din Prefectura Constanța au participat la o sesiune de pregătire profesională organizată de ANFP

ro

07 Aug, 2021 00:00 1204 Marime text

  • Funcţionarii publici cu atribuţii pe linia verificării legalităţii actelor administrative emise /adoptate de către autorităţile administraţiei publice locale din cadrul Prefecturii Constanța au participat la o  sesiune de pregătire profesională organizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici

  •  Sesiunea a avut ca temă interpretarea şi aplicarea prevederilor Codului administrativ - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice


Funcţionarii publici cu atribuţii pe linia verificării legalităţii actelor administrative emise /adoptate de către autorităţile administraţiei publice locale din cadrul Prefecturii Constanța au participat la o  sesiune de pregătire profesională organizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, în prezența vicepreşedintelui Agenției, Rareş Stelian Rusu.

Sesiunea a avut ca temă interpretarea şi aplicarea prevederilor Codului administrativ - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice.

Cu această ocazie, a fost făcută o scurtă trecere în revistă a iniţiativelor ANFP care vor contribui la profesionalizarea personalului din funcția publică, respectiv :

  •  implementarea unui proces transparent şi incluziv de recrutare şi selecție în administrația publică, prin operaţionalizarea Concursului Naţional după model european

  •  utilizarea aplicației informatice de extragere automată a subiectelor pentru concursurile gestionate în cadrul Sistemului informatic integrat al Agenției.

De asemenea, punctează prefectul județului Constanța, Silviu Coșa, în cadrul sesiunii de pregătire a fost prezentat Sistemul Electronic Național de Evidență a Ocupării în Sistemul Public (SENEOSP) - sistem informatic unitar integrat și interconectat cu principalele baze de date existente la nivel național care va asigura evidența diferitelor categorii de resurse umane din sectorul bugetar.

„Toate acţiunile ANFP vor contribui la  implementarea unui management unitar și coerent al resurselor umane în autoritățile și instituţiile publice, de la nivel central şi local, și venim în sprijinul acestora, mai ales în ceea ce priveşte aplicarea legislaţiei specifice funcţiei publice.
Prin intermediul proiectelor incluse în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), ne-am propus să oferim soluţii integrate la nivel de administrație publică, digitalizarea fiind un obiectiv prioritar. Suntem deschişi la colaborare pentru a putea duce la bun sfârşit demersurile importante pe care ni le-am propus, convinși că acțiunile noastre vor contribui la reforma serviciului public” a precizat vicepreşedintele ANFP, Rares Stelian Rusu la finalul sesiunii de pregătire.
 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și:

Georgiana Gospodaru, ex-secretarul municipiului Constanța, „demisă" de Chițac „Nu am vrut să-l contrazic pe primar, dar riscam să ne întoarcă din nou Prefectura, hotărârile adoptate de CLM”

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii