Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
22:02 31 10 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Strada Morii din comuna Limanu va fi asfaltată (document)

ro

26 Feb, 2020 00:00 563 Marime text

Primăria Limanu anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii «Asfaltare strada Morii din comun㻓, în valoare estimată de 907.430,1 lei.


Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 6.03.2020, ora 15:00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Contractul „Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii «Asfaltare strada Morii din comun㻓 presupune următoarele: executarea proiectului tehnic şi detalii de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului, lucrări de construcţie de drumuri, carosabil, trotuare, rigole carosabile etc. Serviciile solicitate sunt: realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru proiectul tehnic, detalii de execuţie, elaborare PAC şi POE. Drumul propus spre modernizare are o lungimea totală de 848.893 metri.


Lucrările de amenajare şi modernizare constau în realizarea unui sistem rutier dimensionat corespunzător categoriei funcţionale, decapare pietruire pe o grosime de 10 cm; scarificare şi reprofilare cu adaos de material pentru asigurarea unui strat de piatră spartă în grosime de 25 cm. Se va realiza trotuar acolo unde limitele proprietăţilor permit.


De asemenea, pentru rezolvarea scurgerii apelor şi dirijarea acestora către sistemele de scurgere a apelor este necesară realizarea pantelor longitudinale şi transversale. Razele de racordare vor fi în conformitate cu legislaţia în vigoare, sporind astfel vizibilitatea şi facilitând scurgerea ordonată a apelor pluviale. Reglementarea circulaţiei va fi întocmită conform standardelor şi normativelor în vigoare, avându-se în vedere fluidizarea circulaţiei printr-o presemnalizare corespunzătoare. O atenţie deosebită va fi acordată siguranţei circulaţiei, atât pietonale, cât şi auto, realizându-se marcaj orizontal şi fiind puse indicatoare rutiere.

 

Responsabili de atribuirea licitaţiei



Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Georgescu Gheorghe-Daniel - primar, Feodorof Mihai - viceprimar, Crăciun Petrache Lorena Antonia - secretar, Albu Nicolae - consilier, Bărbat Claudia-Vasilica - consilier, Ciobanel Nicolae - consilier, Cociuban Elena-Giorgiana - consilier, Dumitru Marius - consilier, Enacache Fevronia Liliana - consilier, Lupascu Sofian - consilier, Maricoiu Ionut Calin - consilier, Peleanu Marin - consilier, Tutea Costel - consilier, Tudose Florin - consilier, Urdea Nicolae Iustin - consilier, Vlădescu Nicolae - consilier, Vlăsceanu Irinel - consilier.
 

Condiţii pentru ofertanţi



Pentru contractele de achiziţie de lucrări, ofertantul trebuie să facă dovada că a executat şi a adus la bun sfârşit, în ultimii 5 ani, lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, în valoare cumulată de cel puţin 775.000 lei, valoare care se poate demonstra prin valoarea lucrărilor executate la nivelul a maximum trei contracte. Acesta va prezenta o listă a lucrărilor realizate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 5 ani, însoţită de certificate de bună execuţie.


În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.


Citeşte şi:

Strada Falezei din localitatea 2 Mai va fi modernizată de Best Consulting & Design SRL (document)

Acţiuni de audit efectuate de Camera de Conturi Constanţa la Primăriile Limanu, Seimeni şi Tortoman. Ce s-a constatat (documente)


 

Ti-a placut articolul?

Comentarii