Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:13 21 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Rompetrol, partener al Festivalului „George Enescu“ „Suntem onorați să oferim publicului o parte din magia marelui compozitor“

ro

04 Sep, 2014 00:00 1999 Marime text
Festivalul Internaţional „George Enescu“ se va desfăşura în perioada 6 - 27 septembrie, la Ateneul Român din Bucureşti. În deschidere, vor susţine recitaluri pianistul kazah Amir Tebenikhin, laureat al concursului în 2009, şi violonistul român Alexandru Tomescu, laureat al ediţiei din 1999, alături de Orchestra Filarmonică „George Enescu“.

Partener al evenimentului este KMG International, prin compania membră Rompetrol Well Services. „Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovație, succes și responsabilitate, fiind prima marcă românească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record piețele internaționale, cu activități și operațiuni extinse în 12 țări. Continuarea acestui parteneriat vine să întărească vocaţia internaţională a celor două branduri şi a produselor sale de excepție și, în mod direct, să contribuie la consolidarea unui brand de țară care promovează corect imaginea României în afara granițelor. Noi, oamenii din Rompetrol, suntem onorați și mândri să susținem concursul și festivalul și să oferim publicului o parte din magia și muzica lui George Enescu!“ a declarat Azmat Zhangulov, Vicepreşedinte Senior KMG International.

Festivalul si Concursul Internaţional „George Enescu“ se află la cea de-a XVI-a ediţie, iar concurenţii înscrişi în acest an provin din 36 de ţări. Premiile puse în joc ajung la 100.000 de euro. Cel mai important eveniment internaţional de acest gen organizat în România readuce în spaţiul public valorile în care credea însuşi George Enescu, precum generozitatea, creativitatea şi originalitatea.

KMG International susţine acest eveniment încă din 2011. Anul acesta, compania a achiziţionat şi a donat Orchestrei Române de Tineret o harpă americană Lyon & Healy, iar în ultimii trei ani, a investit în domeniul cultural aproximativ 350.000 de dolari.

Ti-a placut articolul?

Comentarii