Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:02 20 10 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Municipiului Constanța Actele de identitate care expiră în perioada stării de urgență își păstrează valabilitatea

ro

25 Jan, 2021 14:35 669 Marime text


 
  • Actele de identitate sunt valabile, chiar dacă au termenul de valabilitate expirat.
  • Ca atare, nu trebuie să vă prezentați la Serviciul Evidență Persoane pentru preschimbare.
 
Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.
 

Facem apel la toate instituțiile să țină cont de legea care prevede menținerea valabilității actelor și să accepte documentele care au termenul de valabilitate expirat.

Dacă aveți o urgență și trebuie totuși să vă preschimbați în această perioadă cartea de identitate, nu uitați să vă faceți programare online pe site-ul Direcției Locale de Evidență Persoane - https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/ pentru a evita aglomerația de la ghișeu. De pe același site puteți afla și care sunt actele necesare pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință, pe care vă rugăm să le aveți la dumneavoastră, pentru a nu fi nevoiți să vă reprogramați.

De asemenea, rugăm constănțenii care renunță la o programare să anunțe acest lucru pe adresa de mail evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, pentru ca în locul lor să poată fi reprogramate alte persoane, transmite PMC.

 
Sursă foto:PMC

Ti-a placut articolul?

Comentarii