Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:33 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Grădiniţă nouă cu program prelungit, în localitatea Negru Vodă (document)

ro

21 Dec, 2019 00:00 2916 Marime text

Primăria Negru Vodă investeşte într-o grădiniţă nouă cu program prelungit. În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Execuţie lucrări, inclusiv a serviciului de proiectare DTAC, PT, DDE pentru obiectivul de investiţii «Grădiniţă nouă cu program prelungit în oraş Negru Vodă»”, în valoare estimată de 1.965.582,12 lei.


Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 29.01.2020, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Oferta trebuie să fie valabilă până la 29.05.2020.


Contractul presupune execuţia de lucrări, inclusiv a serviciului de proiectare DTAC, PT, DDE pentru obiectivul de investiţii "Grădiniţă nouă cu program prelungit în oraşul Negru Vodă“, elaborarea documentaţiei pentru obţinerea avizului privind securitatea la incendiu conform Certificatului de Urbanism nr. 2296/12.06.2018, emis în scopul autorizării lucrărilor de construcţii, inclusiv scenariul de securitate la incendiu, dacă este cazul, conform prevederilor legale în vigoare; elaborarea documentaţiei tehnice (DTAD - PAD) pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare a lucrărilor; elaborarea documentaţiei tehnice pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC-PAC); elaborarea Proiectului Tehnic (PT), a caietelor de sarcini (CS), a detaliilor de execuţie (DDE), Documentaţia tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (DTOE), a Programului de control al calităţii lucrărilor, a listelor de cantităţi pentru lucrări, asistenţă tehnică din partea proiectantului în perioada de execuţie a lucrărilor, inclusiv participarea la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie ori de câte ori se impune.

 

Responsabili de atribuirea contractului


Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petre Urziceanu - primar, Casuneanu Marian - viceprimar, Marin Nicoleta - Sef Serviciu Economic, Bujor Cosmin - secretar, Mosoianu Ion - consilier local, Sfredel Nelu - consilier local, Stanică Ion - consilier local, Spiridon Eduard Vasile - consilier local, Răducanu Elena - consilier local, Țopai Dumitru- consilier local, Corbu Elena - consilier local, Zanfir Florin - consilier local, Stefan Petre - consilier local, Ganescu Daniela - consilier local, Vrejoiu Emilia - consilier local, Fandolea Ionel- consilier local, Penea Adrian- consilier local, Chiributa Viorel- consilier local, Cojocaru Marin - consilier local, Ion Maria - consilier asistent, Stanoiu Viorica- consilier superior, Jianu Mariana- Eugenia - consilier achiziţii publice debutant, Necula Cristian - referent, Sencu Ana - consilier asistent, Tudorascu Claudia - consilier superior, Sfredel Loredana - consilier principal.


În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii