Cum s-au împărţit dividendele firmei Progress Consulting SA, care administrează Cimitirul Municipal Constanţa
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:41 17 08 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cum s-au împărţit dividendele firmei Progress Consulting SA, care administrează Cimitirul Municipal Constanţa

ro

30 Mar, 2018 00:00 1684 Marime text
În Monitorul Oficial al României a fost publicată hotărârea Adunării Generale a Asociaţilor societăţii Progress Consulting SA din data de 9.03.2018. Precizăm că firma este administratorul Cimitirului Municipal Constanţa.
 
Nicolae Crăciun şi Cristina Crăciun, reprezentând 100% din capitalul social, au aprobat, la sediul societăţii, descărcarea de gestiune a Consiliului de Administraţie pentru anul financiar 2017. De asemenea, a fost aprobată repartizarea profitului net pe anul 2017, în valoare de 4.658.818 lei, astfel: repartizare către Primăria Constanţa conform dispoziţiei contractului nr. 28913/25.06.1998 - 402.502 lei; acoperire pierdere ani precedenţi - 17.615 lei, profit nerepartizat - 1.700.000 de lei. La acestea se adaugă dividende în valoare de 2.538.701 lei, împărţite astfel: Nicolae Crăciun, cotă participare acţionar la beneficii 75% - 1.904.025,75 de lei; Cristina Crăciun, cotă participare acţionar la beneficii 25% - 634.675,25 de lei. O altă decizie se referă la reînnoirea/prelungirea mandatului tuturor membrilor din cadrul comisiei de cenzori până la data de 3.03.2021.
 

Progress Consulting SA, în datele Registrului Comerţului

 
Înmatriculată în anul 1997, firma Progress Consulting SA are un capital social subscris de 500.000 de lei, integral vărsat, compus din 40.000 de acţiuni. Valoarea unei acţiuni este de 12,5 lei. Societatea este controlată de Cristina Crăciun, născută pe 28.06.1965, în Constanţa, cu
25% din capitalul social, şi Nicolae Crăciun, născut pe 2.09.1963, în Adamclisi, Constanţa, cu 75% din capitalul social. Persoane împuternicite ale societăţii care desfăşoară activităţi de pompe funebre şi similare sunt: Romulus Dănuţ Vladu - preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionel Ştefan - membru în CA, Adrian Rapotan - administrator. Cenzorii firmei sunt Isabella-Adriana Mitulescu, Dan-Sava Creţu, Carmen-Mioara Bola şi Mihaela Chiorpec.
 
Punctele de lucru ale firmei au următoarele adrese: municipiul Constanţa, strada Baba Novac nr. 194; Bucureşti, Sectorul 3, strada Brăiliţa nr. 13. Activităţi desfăşurate în afara sediului social şi a sediilor secundare constau în: comerţ cu ridicata al materialului lemnos, al materialelor de construcţii şi al echipamentelor sanitare; activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre; transporturi rutiere de mărfuri; alte transporturi terestre de călători; transporturi cu taxiuri; transporturi urbane, suburbane şi metropolitane de călători; alte lucrări speciale de construcţii; lucrări de învelitori, şarpante şi terase la construcţii; alte lucrări de finisare; lucrări de vopsitorie, zugrăveli şi montări de geamuri; lucrări de pardosire şi placare a pereţilor; lucrări de tâmplărie şi dulgherie; lucrări de ipsoserie; alte lucrări de instalaţii pentru construcţii; lucrări de instalaţii sanitare, de încălzire şi de aer condiţionat; lucrări de instalaţii electrice; lucrări de pregătire a terenului; lucrări de demolare a construcţiilor; lucrări de construcţie a altor proiecte inginereşti; lucrări de construcţie a proiectelor utilitare pentru electricitate şi telecomunicaţii; lucrări de construcţie a proiectelor utilitare pentru fluide; construcţia de poduri şi tuneluri; lucrări de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane; lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
 
În anul fiscal 2014, firma cu 70 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 6.866.959 de lei şi un profit de 1.471.301 lei. De asemenea, în anul 2015, firma cu 72 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 8.445.455 de lei şi un profit de 2.778.910 lei. Situaţia financiară pe anul 2016 este următoarea: 84 de salariaţi, cifră de afaceri de 9.365.759 de lei şi profit de 3.646.484 de lei.
 
 
Reamintim că, pe data de 9 martie 2018, Progress Consulting SA a obţinut de la Primăria Constanţa Certificatul de urbanism nr. 841, pentru „Construire imobil de locuinţe S+Dm+P+2-7E cu condiţia respectării prevederilor HCL nr. 119/27.02.2008 privind funcţiunea de locuinţe cu spaţii comerciale şi asigurare locuri de parcare în incintă“, pentru investiţia realizată pe strada Nicolae Iorga nr. 24B din Constanţa.
 
În anul 2008, Progress Consulting SA a obţinut aprobarea Consiliului Local Municipal pentru un plan urbanistic zonal care îi permitea să construiască un bloc cu subsol, demisol, parter şi 11 etaje pe strada Nicolae Iorga nr. 24B, pe un teren cu suprafaţa de 822 mp. În şedinţa din 27 februarie 2008, CLM a aprobat respectivul PUZ, cu menţiunea ca solicitantul să îndeplinească toate condiţiile impuse de furnizorii de utilităţi: apă, energie electrică şi termică. Terenul, identificat cu numerele cadastrale 19326 şi 12808, înscris în Cartea Funciară sub nr. 49594 şi nr. 37245, aşa cum rezultă din Încheierea nr. 24615/2005, eliberată de OCPI Constanţa, respectiv Încheierea nr. 18703/2003, eliberată de Biroul de Carte Funciară de pe lângă Judecătoria Constanţa, este proprietate a SC Progress Consulting SA, conform contractelor de vânzare-cumpărare nr. 2502/2005, autentificat de notarul public Mariana Iosif, şi nr. 6345/2005, autentificat de notarul public Cristina Budei.
 
Citeşte şi:
 
Nicolae Crăciun, acţionar al Progress Consulting SA, certificat de urbanism de la Primăria Constanţa. Va ridica un bloc de şapte etaje

De la pompe funebre, la imobiliare Progress Consulting SA vrea un bloc de 11 etaje pe strada Nicolae Iorga (document)

 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Nicolae Iorga 30 Mar, 2018 09:43 Absolut scandalos. PUZ-ul aprobat de Consiliul Local pentru terenul lui MerryXmas este de 92%, iar Coeficientul de Utilizare a Terenului este de 7,35. Unde ati mai vazut asa ceva? Chiar nu se sesizeaza nimeni?