Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:24 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contractul privind mentenanţa Laboratorului de dozimetrie individuală şi a Laboratorului de control mediu de la CNE Cernavodă, scos la licitaţie (document)

ro

15 Jun, 2019 00:00 2573 Marime text
Societatea Naţională Nuclearelectrică SA va organiza şi desfăşura o licitaţie pentru atribuirea contractului „Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă şi asigurare piese de schimb pentru sistemul de dozimetrie externă cu TLD Panasonic din cadrul Laboratorului de dozimetrie individuală şi al Laboratorului de control mediu de la CNE Cernavodă“.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 23.07.2019, ora 15.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 620.410 de dolari. Durata contractului, a concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziţii este de 48 de luni.
 
Achiziţia are ca obiect servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă şi asigurare de piese de schimb pentru următoarele tipuri de echipamente de măsură din cadrul Laboratorului de Dozimetrie Individuală şi al Laboratorului de Control Mediu de la CNE Cernavodă: cititor automat de TLD-uri Panasonic UD-710 (2 bucăţi), cititor automat de TLD-uri Panasonic UD-7900 (2 bucăţi); iradiator de TLD-uri Panasonic UD-794A si UD-794D (2 bucăţi); cititor manual de TLD-uri Panasonic UD-706 (1 bucată).
 
Clarificările sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire vor fi transmise cu cel puţin 16 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor. Răspunsurile entităţii contractante la aceste solicitări vor fi transmise cu 11 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor, în conformitate cu art. 173 din Legea nr. 99/ 2016 cu modificările ulterioare. Potrivit anunţului de participare, achiziţia are ca obiect următoarele activităţi: servicii de mentenanţă preventivă şi servicii de mentenanţă corectivă pentru toate/oricare dintre cititoarele automate.

Responsabili de atribuirea licitaţiei

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Cosmin Ghiţă - director general; Dan Laurenţiu Tudor - director general adjunct; Adrian Gabriel Dumitriu - director financiar; Mihai-Dan Gheorghievici - înlocuitor director financiar; Roxana Stamate - înlocuitor de drept director financiar, Laura Constantin - director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste (DJAC); Vlad Chiripus - înlocuitor director DJAC / şef Departament Avizare Legalitate Documente (DALD); George Codruţ Tudor - înlocuitor subsidiar director DJAC; Romeo Urjan - director Direcţia Tehnică şi Retehnologizare - Adrian Jelev - înlocuitor de drept director Direcţia Tehnică şi Retehnologizare, Emil Macovei - înlocuitor subsidiar director Direcţia Tehnică şi Retehnologizare, Cristina Nazarevscky - şef Departament Achiziţii (DA); Dana Banea - înlocuitor şef DA; Răzvan Dumitru Sandu - înlocuitor şef DA / şef Serviciu Achiziţii Servicii şi Lucrări (SASL); Stella Ciulcov - înlocuitor şef SASL / economist specialist SASL; Elena Ionescu - inginer specialist SASL, Dan Bigu - director Sucursala CNE Cernavodă, Alexandru Emilian Nedecu – inginer-şef Departamentul radioprotecţie S.M. şi PSI Sucursala CNE Cernavodă, Florenţa Irina Marin - şef Departament Documentare şi Monitorizare Sisteme de Management Sucursală CNE Cernavodă, Bruno Mihai Marculescu - şef Serviciu IT Sucursala CNE Cernavodă, Cristina Bucur - şef Laborator Control Mediu Sucursala CNE Cernavodă, Mitica Baraitaru - şef Laborator Dozimetrie Individuală Sucursala CNE Cernavodă, Doru Florin Albu - inginer operare Sucursala CNE Cernavodă. 

Condiţii pentru ofertanţi

Societăţile ofertante trebuie să aibă un nivel mediu al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2016, 2017, 2018) de minimum 2.000.000 de lei. De asemenea, ofertanţii vor prezenta lista principalelor servicii similare prestate în ultimii trei ani, care va conţine obiectul contractului, valori, perioadele de prestare, beneficiarii, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi/entităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte ca au fost prestate şi duse la bun sfârşit servicii similare în valoare cumulată de minimum 1.000.000 lei la nivelul unui număr de contracte, lăsat la latitudinea operatorilor economici. Prin servicii similare se înţelege servicii de reparare şi întreţinere pentru sisteme dozimetrice termoluminiscente.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii