Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:10 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract de peste 2,8 milioane de lei Cine va păzi obiectivele Spitalului Județean Constanța (document)

ro

05 Mar, 2020 00:00 3497 Marime text

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei“ Constanța anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de pază la obiectivele Spitalului Județean Constanța“, în valoare estimată de 2.860.848 de lei.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 20.03.2020, ora 15:00. Ofertele depuse vor fi deschise în aceeași zi și la aceeași oră. Garanția de participare reprezintă 1% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract subsecvent al acordului-cadru. Agenții de pază vor asigura protecția persoanelor aflate în incinta următoarelor obiective: sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei“ Constanța - 8 posturi 24/24 ore, 5 posturi 12/24 ore, luni-vineri; Secția Dermato-Venerice - un post 24/24 ore; Serviciul de Medicină Legală - un post  8/24 ore, Policlinica II - un post 24/24 ore; Secția Psihiatrie Palazu Mare - un post 24/24 ore; Secția Ftiziologie Agigea - un post 24/24 ore; Secția Eforie Sud - un post 24/24 ore; Centrul de Îngrijiri Paliative din cadrul Secției de Oncologie a SCJU Constanța - un post 24/24 ore; Centrul de Sănătate Multifuncțional Năvodari - un post 24/24 ore; UPU Băneasa - un post 24/24 ore.
 

Responsabili de atribuirea procedurii publice

 
Persoanele cu funcții de decizie ce au legătură cu procedura de atribuire, precum și orice alte persoane din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentelor achiziției și/sau desfășurarea procedurii de atribuire: ș.l. dr. Grasa Cătălin Nicolae - manager, ec. Munteanu Natalia - director financiar-contabil, dr. Obadă Bogdan - director medical, as. licențiat Banu Cornelia - director de îngrijiri, ing. Antohi Gheorghe - șef Serviciul Tehnic, ec. Niculescu Eugen - șef Serviciu Contabilitate, ec. Laura Andreescu - coordonator Compartiment Administrativ, Săndulescu Mariana - consilier juridic, Gherghina Endora Carmela - consilier juridic, jr. Dumitrescu Bianca - șef Serviciu Achiziții, referent de specialitate Cristina Ștefan - Serviciul Achiziții.
 

Îndatoririle agenților de securitate

 
Agenții de securitate ai prestatorului trebuie să îndeplinească următoarele îndatoriri: să poarte permanent, în timpul serviciului, uniforma aprobată prin ROF, ecuson cu însemnele firmei, tomfă, lanternă, spray cu gaze iritant-lacrimogene, mijloc de comunicare-telefon, mijloacele de autoapărare, menționate în planul de pază aprobat, așa cum sunt prevăzute în Regulamentul de Organizare și Funcționare avizat de către organele de poliție competente; să cunoască obiectivul și particularitățile sale (consemnul general și particular din planul de pază și modurile de intervenție în diferite situații de urgență); să asigure paza și apărarea integrității tuturor bunurilor si valorilor aflate în interiorul obiectivului; să-și înștiințeze de îndată șefii ierarhici despre producerea oricărui eveniment în timpul exercitării serviciului și despre măsurile luate, acestea fiind aduse în regim de urgență la cunoștința factorilor de conducere a obiectivului; să sesizeze de îndată poliția despre faptele de natură să prejudicieze patrimoniul unității, să asigure locul faptei (conservarea urmelor) și să dea concursul la prinderea infractorilor și recuperarea bunurilor și valorilor; să raporteze în permanență factorilor cărora le este subordonat evenimentele legate de îndeplinirea obligațiilor de serviciu; să păstreze confidențialitatea deplină în legătură cu activitatea sa și cu datele și informațiile la care are acces în legătură cu obiectivul achizitorului; să nu părăsească sub nici un motiv postul, decât în condiții strict prevăzute pentru aceasta, prevăzute în planul de pază; să respecte întocmai regulile interne specifice obiectivului pe care îl deservește; să desfășoare activitatea pentru care a fost  angajat cu profesionalism și cu respect pentru beneficiar, angajații si clienții acestuia; să coopereze în permanență cu factorii desemnați de conducerea achizitorului în scopul unei bune desfășurări a activității de pază și protecție.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii