Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:18 25 06 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ABADL scoate din conturi peste 22 de milioane de lei pentru pregătirea, curăţarea şi protecţia suprafeţelor de plajă. Detalii (document)

ro

10 May, 2019 00:00 546 Marime text
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de pregătire, curăţare şi protecţie a suprafeţelor de plajă aferente litoralului Mării Negre aflate în administrarea ANAR-ABADL“, în valoare estimată de 22.715.327,06 lei.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu mai mulţi operatori economici. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost stabilit pentru data de 18.06.2019, ora 15.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Contractul presupune prestarea serviciilor de pregătire, curăţare şi protecţie a suprafeţelor de plajă aferente litoralului Mării Negre, conform caietului de sarcini.
 
Se vor presta următoarele servicii: pregătire a plajelor - perioada 1.03 - 30.04, servicii de curăţare a suprafeţelor de plajă şi a liniei ţărmului Mării Negre în sezonul estival - perioada 1.05 - 30.09, servicii de transport şi depozitare deşeuri, inclusiv alge - perioada 1.02 - 31.12, servicii de scufundări în mare - perioada 1.03 - 30.09, servicii de transport şi incinerare deşeuri asimilabile deşeurilor periculoase - perioada 1.02 - 31.12, servicii de protecţie a plajelor în sezonul rece - perioada 1.10 - 30.11. Durata contractului, a concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziţii este de 48 de luni.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt următoarele: Hristu Uzun - director, Adela Mihalcea - director economic, Adrian Chera - director tehnic ELH, Nela Ene - director tehnic, Constantin Sava - şef birou Achiziţii, Titel Gagiu - director SGA Constanţa, Nicuşor Buzgaru - inginer-şef SGA Constanţa, Ana Maria Bălan - Compartimentul Juridic, Aura Lavru, Simona Nicolae - Biroul Achiziţii, Daniel Popa - SH Litoral, Rodica Vasile, Cristina Duiculete - SGA Constanţa, Chiraţa Tararache - Compartiment juridic, Edith Dulica - Control Financiar Preventiv.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii