Comunicat referitor la rearondare din punct de vedere al activităţii de trezorerie
Comunicat referitor la rearondare din punct de vedere al activităţii de trezorerie
23 Sep, 2013 13:56
ZIUA de Constanta
1964
Marime text
1964
Marime text
Aducem în atenţia contribuabililor arondaţi fiscal la Serviciul Fiscal Orăşenesc Băneasa şi Serviciul Fiscal Orăşenesc Năvodari că, urmare reorganizării activităţii ANAF şi implicit a activităţii de trezorerie, aceştia au fost rearondaţi din punct de vedere al activităţii de trezorerie către Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Constanţa.
Derularea operaţiunilor de încasări şi plăţi se va efectua astfel:
- persoanele juridice agenţi economici:
Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A° (lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
telefon 0241.480.320
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
- persoanele juridice instituţii publice:
Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
Telefon: 0241.488.632
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
Persoanele fizice pot face operaţiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili)
este:
- Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A°(lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00
Vineri: 8.30 - 12.00
- Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni, marţi, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30
Miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30
Vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00.
Registrul Unic de Control şi Registrul de Evidenţă Fiscală se achiziţionează de la sediul din str.1 Decembrie 1918 nr.2A marţi şi joi între orele 9.00 - 14.00.
Pentru documentele legate de depunerea situaţiilor financiar contabile şi de solicitări de sume din bugetul de stat, instituţiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr.2A - serviciul Buget, telefon 0241.480.330, 0241.480.333.
Emil Mihăilescu
Şef AJFP Constanţa
Derularea operaţiunilor de încasări şi plăţi se va efectua astfel:
- persoanele juridice agenţi economici:
Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A° (lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
telefon 0241.480.320
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
- persoanele juridice instituţii publice:
Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30
Telefon: 0241.488.632
mail: trezor.dgfpconstanta.ct@mfinante.ro
Persoanele fizice pot face operaţiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili)
este:
- Sediul 1 Decembrie 1918 nr.2A°(lângă gară)
Luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00
Vineri: 8.30 - 12.00
- Sediul Mircea nr.96 colţ cu Smârdan nr.5
Luni, marţi, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30
Miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30
Vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00.
Registrul Unic de Control şi Registrul de Evidenţă Fiscală se achiziţionează de la sediul din str.1 Decembrie 1918 nr.2A marţi şi joi între orele 9.00 - 14.00.
Pentru documentele legate de depunerea situaţiilor financiar contabile şi de solicitări de sume din bugetul de stat, instituţiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr.2A - serviciul Buget, telefon 0241.480.330, 0241.480.333.
Emil Mihăilescu
Şef AJFP Constanţa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


