Primăria Orașului Hârșova, județul Constanța angajează referent. Ce condiții trebuie îndeplinite și când este programat concursul
Primăria Orașului Hârșova, județul Constanța angajează referent. Ce condiții trebuie îndeplinite și când
18 Dec, 2018 15:41
18 Dec, 2018 15:41
18 Dec, 2018 15:41
ZIUA de Constanta
815
Marime text
Primăria Orașului Hârșova, Județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de referent, clasa III, grad profesional principal, în cadrul Serviciului Urbanism, Amenajarea Teritoriului şi Cadastru.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hărșova, Județul Constanța, din Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 07 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
- 09 ianuarie 2019, ora 11:00: proba interviu.
- Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hărșova, Județul Constanța, din Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii