Angajări Constanța Spitalul Municipal Medgidia caută manager. Informații despre concurs
Angajări Constanța: Spitalul Municipal Medgidia caută manager. Informații despre concurs
03 Nov, 2025 09:50
ZIUA de Constanta
190
Marime text
190
Marime text

Spitalul Municipal Medgidia organizează concurs de angajare pentru un post vacant de manager – persoană fizică.
Concursul va avea loc la sediul Spitalului Municipal Medgidia, Strada Ion Creangă Nr.18, Medgidia, județul Constanta, în perioada 03.11.2025 – 18.12.2025, desfășurându-se în două etape:
1. Etapa de verificare a îndeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, care va avea loc in data de 05.12.2025 (etapa eliminatorie);
2. Etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management care se va desfaășura la sediul spitalului, pe baza temelor cadru, la data de 15.12.2025, începând cu ora 10:00.
Calendarul de desfășurare a concursului
• Vizitarea spitalului de către candidații interesați – 05.11.2025, în intervalul orar 10:00-13:00.
• Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs– 04.12.2025, ora 12:00.
• Verificarea dosarelor candidaților – 05.12.2025.
• Afișarea listei candidaților declarați admiși sau respinși – 05.12.2025, ora 14:00.
• Depunerea contestațiilor față de rezultatele de verificare a dosarelor – până cel târziu la data de 08.12.2025, ora 14:00.
• Soluționarea contestațiilor – 09.12.2025.
• Afișarea rezultatelor contestațiilor – 09.12.2025, ora 14:00.
• Afișarea pe site-ul spitalului a proiectelor de management ale candidaților admiși – 09.12.2025, ora 14:00.
• Susținerea publică a proiectului de management – 15.12.2025, începând cu ora 10:00.
• Afișarea rezultatelor – 16.12.2025, ora 10:00.
• Depunerea contestațiilor fata de rezultatelor sustinerii proiectului de management –până cel târziu la data de 17.12.2025, ora 10:00.
• Soluționarea contestațiilor – 18.12.2025.
• Afișarea rezultatelor contestațiilor – 18.12.2025, ora 14:00.
• Afișarea rezultatelor finale – 18.12.2025 ora 14:00.
Persoanele fizice care se înscriu la concurs trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) este aptă din punct de vedere medical şi psihologic să exercite funcţia de manager. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
e) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitatea studiilor, prevăzute la art. 176 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.
Dosarul de înscriere trebuie să conțină în principal următoarele documente:
a) cererea de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, şi avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu a comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) proiectul de management;
k) declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat;
l) declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.
Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din următoarea listă de 5 teme, care va fi adaptată la problemele Spitalului Municipal Medgidia:
a) planificarea şi organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului;
b) siguranţa şi satisfacţia pacientului;
c) managementul calităţii serviciilor medicale;
d) managementul resurselor umane;
e) performanţa clinică şi financiară a activităţilor spitalului.
Dosarele de înscriere vor fi depuse la sediul administrativ al Spitalului Municipal Medgidia (secretariat), str. Ion Creanga, nr. 18, până la data de 04 decembrie 2025, ora 12:00, astfel: luni – vineri între orele 08:30 – 15:00.
În data de 05 noiembrie 2025, între orele 10:00 – 13:00, candidații vor putea efectua o vizită în cadrul Spitalului Municipal Medgidia, sub îndrumarea directorului medical pentru a se informa cu privire la problemele de interes în elaborarea proiectului de management.
Pe pagina web a Spitalului Municipal Medgidia, respectiv: www.spitalmedgidia.ro, se află afișate:
• Anuntul de participare;
• Bibliografia de concurs;
• Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică la Spitalul Municipal Medgidia;
Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Municipal Medgidia, str. Ion Creangă nr. 18, Medgidia, județul Constanța, biroul RUNOS, telefon 0241 810 690, între orele 08:00 – 15:30.
Citește și
Nou proces intentat de Ramona-Camelia Tudor împotriva Spitalului Municipal Medgidia Fosta directoare financiară cere anularea unui act emis de conducerea unității medicale
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


