Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:33 05 11 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Locuri de muncă Constanța Primăria Castelu angajează. Vezi ce post este vacant

ro

05 Nov, 2025 09:24 163 Marime text
Primăria comunei Castelu, cu sediul în localitatea Castelu, comuna Castelu județul Constanța, inițiază procedura de organizare a concursului de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului de execuție de natură contractuală, în cadrul Compartimentului “Învățământ”, aflat în aparatul de specialitate al Primarului Comunei Castelu: un post mediator școlar – debutant (Cod cor 235911), membru în Echipa Comunitară Integrată (ECI).

Condiții generale de participare la concurs

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.

Condiții specifice de participare la concurs pentru funcția de mediator școlar:


Sunt necesare studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat a oricărui profil liceal, urmate de un curs de formare profesională cu specializarea de mediator şcolar, recunoscut de Ministerul Educaţiei și Cercetării; cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Office, Excel,Word, Power Point – utilizator elementar; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției – fără vechime; disponibilitate pentru deplasări.

Limbi străine solicitate- constituie un avantaj cunoașterea limbii și a culturii comunității locale în care își desfășoară activitatea.

Condiţii specifice pentru ocuparea postului

Constituie un avantaj experiența în cadrul proiectelor educaționale și/sau la nivelul comunității ≤ 1 an.Constituie un avantaj absolvirea unui curs organizat în cadrul programelor Phare. Constituie avantaj activitatea în proiectul pilot ”Crearea și implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei și a excluziunii sociale”, cod MySMIS 122607. Constituie avantaj domiciliul în U.A.T. pentru care aplică.

Conținutul dosarului de concurs


Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

– formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la prezentul anunț;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele mai sus enumerate se prezintă însoțite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.

Candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar cel mai târziu până la desfășurarea primei probe de concurs;

Depunerea dosarului de înscriere la concurs

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 24 Noiembrie 2025, inclusiv, ora 15.00, la sediul Primariei comunei Castelu, la secretarul comisiei de concurs.

Calendarul desfășurării concursului

Selecția dosarelor are loc în data de 25 Noiembrie 2025, ora 12.00.

Afișarea rezultatelor selecției dosarelor are loc în data de 25 Noiembrie 2025, ora 13.00 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro.Depunerea contestației cu privire la rezultatul selecției dosarelor are loc până în data de 26 Noiembrie 2025, ora 13.00.

Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul selecției dosarelor are loc în data de 02 Decembrie 2025, ora 13.00 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;

Proba scrisă are loc în data de 04 Decembrie 2025, ora 10.00.

Afișare rezultate proba scrisă are loc în data de 04 Decembrie 2025, ora 13.00 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro.Depunerea contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc până în data de 05 Decembrie 2025, ora 13.00.Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc în data de 05 Decembrie 2025, ora 15.00 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro.

Interviul are loc în data de 08 Decembrie 2025, ora 10.00.

Afișare rezultate interviu are loc în data de 08 Decembrie 2025, ora 11.00 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro. Depunerea contestației cu privire la rezultatul interviului are loc până în data de 08 Decembrie 2025, ora 1300;

Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc în data de 08 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro. Afișare rezultat final  se face la data de 08 Decembrie 2025, ora 15.30 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;

Bibliografie concurs pentru postul de tehnician asistență socială

a) Legea Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare- integral;
b) Legea nr.53/2003- Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare-integral;
c) Ordinul MECT nr. 1539/2007 privind Normele de încadrare și de activitate ale mediatorului şcolar-integral;
d) Ordinul 1540/2007 privind interzicerea segregării şcolare a copiilor romi şi aprobarea Metodologiei pentru prevenirea şi eliminarea segregării şcolare a copiilor romi- integral;
e) Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată- integral.

BIBLIOGRAFIE COMUNĂ

1. Constituția României, republicată- integral;
2. Titlul I şi II ale Părţii a VI- a din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
3. Legea 202/2002 privind egalitatea de şanse şi tratament între femei şi bărbaţi, republicată- integral;
4. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată- integral.

Relații suplimentare se pot obține de dna Dumitrașcu Valentina, la sediul Primăriei comunei Castelu, Telefon/Fax: 0241 811 831.



Citește și
Oficial de la Primăria Castelu despre dosarul în care peste 60 de cadre didactice solicită în instanță plata navetei
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii