Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:10 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Targul National de Imbracaminte si Incaltaminte TINIMTEX Editia a 47-a, 12 - 16 mai 2010, Mamaia

ro

10 May, 2010 18:44 1123 Marime text
În perioada 12 - 16 mai, se va desfăşura Târgul Naţional de Îmbrăcăminte - Încălţăminte TINIMTEX 2010, in staţiunea Mamaia, târg de referinţă in domeniul textil, cu tradiţie pentru zona Dobrogea, organizat de Camera de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta, in colaborare cu Federatia Patronala a Textilelor, Confectiilor si Pielariei .

Iata-ne ajunsi si la ce-a de a 47-a ediţie a TINIMTEX, aflandu-ne intr-un context economic foarte dificil atat pentru industria textila cat si pentru industria pielariei si a celorlalte ramuri ale industriei usoare. Productia interna a scazut, datorita comenzilor din ce in ce mai diminuate ale partenerilor straini, de aici si rata tot mai crescuta a somajului de pe aceasta piata a muncii si consumul din ce in ce mai mic al acestor categorii de produse pe piata interna; un cerc vicios din care speram sa iesim cat mai curand.

Chiar si in aceste conditii, am reusit, cu mari eforturi, sa reunim un numar total de 295 de producători si importatori din toata tara, ocupand o suprafata de 8000 de mp, in 5 locaţii de expunere din statiunea Mamaia.

Numărul, totusi mare, de participanţi şi al saloanelor ocupate, ne demonstrează faptul că acest târg se bucură de o notorietate pe piata expozitiilor, acest lucru datorându-se, in mare măsură, si seriozitatii firmelor expozante, care se prezinta la acest eveniment cu noile colectii pentru sezonul ce urmeaza, cu produse de calitate si preturi atractive.

SALOANELE TÂRGULUI:

  • Pavilion Expozitional parter (confectii textile adulti)
  • Pavilion Expozitional etaj (tricotaje, confectii, lenjerie, articole copii, decoratiuni interioare)
  • Perla (confecţii textile adulţi);
  • DOINA (încălţăminte si marochinărie);
  • Victoria (încălţăminte si marochinărie);
  • Tenis Club IDU (confecţii piele si blana);

Ponderea grupelor de produse din cadrul acestei ediţii este următoarea:

  • -confectii textile adulti 47%
  • -incaltaminte, marochinarie 21%
  • -confectii piele si blana 16%
  • -tricotaje si confectii copii, decoratiuni interioare si lenjerii de pat 16%

Ponderea firmelor pe judete

  • Bucuresti 25%
  • Constanta 15%
  • Iasi 15%
  • Arad 10%
  • Braşov 5%
  • Neamţ 5%
  • Suceava 5%
  • Hunedoara, Harghita, Sibiu, Covasna, Arges, Prahova, Braila 20%

Prin participarea la TINIMTEX, firmele expozante îşi vor putea prezenta noile colecţii de primăvara-vara şi, totodată, vor beneficia atât de comunicarea directă intre producător şi comerciant, cât şi de posibilitatea de a analiza piaţa concurenţială.

Pentru buna desfăşurare a activităţii acestei ediţii, echipa organizatoare a evenimentului îşi va desfăşura activitatea in cadrul dispeceratului târgului, respectiv

Pavilionul Expozitional, având program zilnic in perioada 16 - 21 mai, de la 10:00 la 20:00.

Programul de vizitare al târgului:

In zilele de 12 - 15 mai 10.00-20.00

In ziua de 16 mai 10.00-16.00

CRIZA CONSUMULUI

La inceputul anului 2009, multi nu credeau ca ne asteapta o perioada prea lunga a crizei, o perioada care poate dura chiar si cativa ani.

Din statistici reiese ca, in momentul de fata, 10% dintre gospodarii sunt afectate in foarte mare masura de criza economica, 50% in mare masura, iar 40% din populatie traieste de la o luna la alta.

Pe baza unor studii, 58% din populatie cauta sa cumpere imbracaminte si incaltaminte mai ieftina, iar numarul de clienti care viziteaza magazinele, in conditiile in care preturile nu au scazut foarte mult, se comporta ca simpli spectatori ai noilor tendinte din moda.

In aceste conditii, la nivelul consumatorului de rand, starea generala pare a fi mai curand de PRUDENTA, iar obiceiurile de consum s-au schimbat substantial, recurgand la diminuarea acestuia.

Se observa tendinta ca cei mai multi intre romanii care cumpara articole vestimentare o fac acum mai mult din necesitate si nu din dorinta de a-si schimba garderoba pentru a fi in pas cu noile tendinte din modei.

Ce se invata, totusi, din aceasta criza, este faptul ca trebuie sa fim mai prudenti in ceea ce facem ( cum cheltuim banii, cum gestionam timpul, etc ).

MODA VIOLETULUI

Violetul este culoarea in trend anul acesta.

Trecutul culorii violet este unul "NOBIL" si, pe atunci, usor de asortat. Imparatesele bizantine nasteau in camere violet; in perioada medievala, articolele vestimentare de culoare violet erau expresia spiritului nobil, deoarece colorantii erau atat de scumpi, incat numai cei foarte bogati si-i puteau permite.

Cu ce se potriveste astazi aceasta culoare, este greu de spus.

Violetul este culoarea dramatica si pasionala careia stilistii i-au gasit, totusi, o modalitate de a-l reabilita, pornind de la istoricul ei.

In aceasta primavara, el le este rezervat cu prioritate bluzelor si camasilor barbatesti, mov integral sau cu imprimeuri geometrice si florale. Sacourile barbatesti sunt, de asemenea, un "must have" al acestui sezon, fiind recomandate a se asorta cu pantaloni in nuante cat mai deschise de gri sau maro.

O alta recomandare a stilistilor este ca violetul, in nuante puternice, inchise, sa fie purtat in special de doamnele brunete.

[label]Realizari - 2 luni 2010[/label] 

[label]Buletin informativ FEPAIUS - aprilie 2010[/label]

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii