Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:11 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Prima conferinta din Romania dedicata comunicarii pe timp de criza

ro

29 Feb, 2012 19:54 739 Marime text

27 februarie, Bucuresti -In contextul economic de criza pe care il traversam de trei ani incoace, o tema pe cat de actuala, pe atat de necesara isi face loc pe scena conferintelor din Romania.Luni, 12 martie, la Hotel Capital Plazza, specialistii in comunicare sunt prezenti la Prima Conferinta dedicata Comunicarii pe timp de criza.

Intr-un context de criza financiarace afecteaza sau poate afecta din ce in ce mai multe companii, strategiile de comunicare ar trebui imbunatatite pentru a raspunde rapid si eficient noilor cerinte si oportunitati oferite de piata.

Cu cat compania priveste structura organizationala prea putin si tot ceea ce tine de produsele si serviciile sale, de procesele si procedurile aferente, si piata prea mult, ea va incepe sa vada un factor comun. Compania va incepe sa vada ca nu exista intamplare in ceea ce pare a fi intamplator; ea priveste la desenul inteligent.

Atat in cazul companiilor mari, cat si in cazul companiilor mici si mijlocii, crizele nu sunt haotice. Nu vorbim de situatii pline de hazard. Lucrurile nu se intampla la nimereala. Acestea se intampla in modul in care le cream (exceptie sunt situatiile atipice). Este un sistem aici si acesta poate fi directionat si programat si reprogramat. Despre aceste lucruri vorbesc experti de marca de la companii cu expertiza in domeniu cum ar fi Mugurel Radulescu - Coca Cola, Anca Nuta - Unicredit Tiriac, Adina Ionescu Mol Romania, Larisa Petrini - Saatchi & Saatchi PR, Panos Papanastasiou - International Business Strategist, Radu Munteanu - Institutul Economic Roman si reprezentantul Investors in People Romania etc.

Vor fi dezbatute teme precum: Manevrarea informatiilor sensibile, Dark site - ce este?, Repararea reputatiei - importanta relatiei cu mass media, Tendinde in planificarea de criza, Criza ca oportunitate.

Vor fi prezentate ultimele tendinte ale comunicarii pe timp de criza, precum si metodologii noi prin care se poate ameliora si chiar evita criza.

Pentru informatii detaliate, va rugam accesati www.comunicaredecriza.ro sau sunati la 0751 / 163 414 - Raluca Asanache. raluca.asanache@sbc.com.ro

Conferinta este organizata de Saga Business & Community, agentie specializata pe managementul reputatiei si responsabilitate sociala corporatista (csr), recunoscuti pe piata pentru seria de conferinte internationale pe tema csr-ului, comunicarii interne. In Mai vor organiza si Prima Conferinta din Romania dedicata Managementului Reputatiei.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii