Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:14 19 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

"Drivers. Strategies. Recovery." - prima conferinţă din România dedicată Managementului Reputaţiei

ro

16 May, 2012 15:31 478 Marime text
16 mai 2012, Bucureşti - Saga Business & Community organizează miercuri, 23 mai 2012, în incinta Hotelului Ramada Majestic, Sala I. L. Caragiale începând cu ora 9.30, prima conferinţă din România dedicată Managementului Reputaţiei.

Succesul în business depinde de sprijinul partenerilor de interes. Sprijinul depinde de încredere. Şi încrederea este inima unei reputaţii puternice. Invitaţii la acest eveniment vor vorbi despre ce anume generează reputaţia, despre cum îţi impactezi pozitiv partenerii de interes, despre cum să ştii când social media lucrează în favoarea ta şi care este valoarea reputaţiei tale.

Evenimentul îl are invitat special pe Carsten Wegmann, International Director la Reputation Management Institute* din Danemarca, ce va prezenta, în premieră la noi în România „The RepTrakTM System - The Tool to Measure Corporate Reputation".

Conferinţa se bucură şi de prezenţa unor oameni valoroşi ce activează în diverse industrii pe piaţa din România, pregătiţi să împărtăşească din experienţa lor audienţei. Printre aceştia se află: Damian Draghici - Artist si Fondator Bright Light Foundation, Panos Papanastasiou - International Business Strategist, Alina Stanciu - Managing Director, Ogilvy PR, Dochita Zenoveiov - Managing Director, Seed Consultants, reprezentantul marii agenţii de branding Landor în România, Raluca Kisescu - Director Marketing, AVON România şi Moldova, Diana Cismaru - Managing Director, Crystal Connections & Conferenţiar SNSPA, Laura Sgarcitu - Public Affairs & Communication Specialist, Community Programs, Coca-Cola HBC România, Dana Dobrescu - USCE Communications Manager, Unilever South Central Europe, Ramona Dumitru - Business Unit Director, Saatchi & Saatchi PR si Elisabeta Ghidiu - Director, Directia Strategie si Management Corporativ, Transgaz. Evenimentul va fi moderat de Sandra Pralong - Founder at SynergEtica Foundation si Dan Pavel - Fondator si Señor officer pentru Commercial & Media al companiei de PR strategic Thinkship.

Ultimele tehnologii de monitorizare care au fost implementate şi cum ajută acestea management-ul reputaţiei • Succesele şi deopotrivă eşecurile în legătură cu diferite probleme sau crize şi ce "lecţii" au fost învăţate • Cum să reacţionezi la comentarii negative şi pozitive pe platformele de social media şi cum ştii care este cea mai bună variantă de a raspunde şi cine ar trebui să o facă, sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi dezbătute pe data de 23 mai.

Mai multe informaţii despre vorbitori şi agenda conferinţei puteţi găsi accesând site-ul oficial www.conferintamanagementulreputatiei.ro

Persoana de contact pentru informaţii suplimentare, participare în cadrul conferinţei şi interviuri cu vorbitorii - Raluca Asanache: 0751 / 163 414 - Saga Business & Community**.

*Reputation Management Institute este lider mondial de consultanţă în managementul reputaţiei oferită liderilor din diverse domenii, permiţându-le acestora să fie mult mai încrezători atunci când iau decizii în afaceri, care ulterior vor construi şi proteja capitalul de reputaţie şi care vor oferi un avantaj în faţa competiţiei.

** SAGA Business & Community este o agenție specializată în managementul reputației şi în responsabilitate socială corporatistă. Fondată în 2006, SAGA a iniţiat şi organizat anual seria de conferințe internaţionale de CSR din Romania: CSR'06, CSR'07, CSR'08, CSR'09, CSR'10, "Saptamana responsabilitatii", dar şi "Comunicare interna 2011", "Comunicare Interna 2012", "Comunicare de criza" şi "Managementul Reputatiei".

Ti-a placut articolul?

Comentarii