Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
09:31 13 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Dacă îţi place sportul, avem o competiţie pentru tine! In curand, al patrulea weekend "Family Olympics" 2012

ro

16 Jul, 2012 18:48 671 Marime text

Asociaţia 11even, Dolce Sport şi Fundaţia World Vision România vă invită să participați la seria de evenimente "Family Olympics", care se desfăşoară în perioada 30 iunie - 29 iulie 2012, în zece oraşe din România cu următoarea agendă: 30 iunie - 1 iulie 2012 - Cluj Napoca si Piatra Neamţ; 7 - 8 iulie 2012 - Timişoara şi Bistrița; 14 - 15 iulie 2012 - Iaşi şi Sibiu; 21 - 22 iulie 2012 - Constanţa şi Ploieşti; 28 - 29 iulie 2012 - Bucureşti şi Alba Iulia.

In perioada 21- 22 iulie, Family Olympics poposește si la Constanta în fata Hotelului Tomis din statiunea Mamaia. Starul la distractie se da sambata -21 iulie, incepand cu ora 9:30. Pentru mai multe informatii si înscrieri, doritorii pot accesa pagina www.fo2012.ro sau pot vizita cortul info din Constanta (zona City Park Mall). In pauza dintre competitiile sportive, constănțenii și turiștii sosiți pe Litoral vor putea urmări reprezentații susținute de sportivi de la Clubul Dinamic Karate Constanța, Clubul Zumba Fitness Constanța și Clubul de scrimă de la CS Farul Constanța.

Indiferent de locația în care s-a desfășurat până în prezent evenimentul Family Olympics - Timișoara sau Cluj, Iași sau Sibiu- cel mai mare succes l-au avut competițiile de tir cu arcul, ștafeta în saci sau alergarea cu balonul, întrecerile de basket, fotbal, badminton și partidele de frizbi. Cei mici s-au bucurat atât de jocurile la care au participat cât și de premiile obținute, constand în echipament sportiv oferit de Dolce Sport. Dulciurile și baloanele oferite de Kaufland România au colorat atmosfera de petrecere și voie bună, dăruindu-le participanților o amintire frumoasă alături de Family Olympics.

Voluntarii care au participat la eveniment s-au implicat cu entuziasm și multă energie în organizarea competitiilor sportive "Family Olympics". Tot ei au fost cei care le-au vorbit oamenilor despre cele 18.000 de ghiozdane pe care organizatorii - World Vision Romania și Fundația 11leven - și-au propus sa le doneze elevilor fără posibilități din mediul rural.

"Family Olympics" are la bază spiritul de familie, mişcarea şi activitatea în comun. "În România numărul celor care practică un sport în familie este mic şi, în acest context, prin evenimentele ‘Family Olympics' dorim să oferim un exemplu de idei, concursuri si activităţi care pot fi organizate ulterior şi în familie sau în grupuri mici de prieteni", a declarat Ovidiu Neamţu, iniţiatorul acestui concept.

"După ‘Cea mai mare oră de sport', pe care a organizat-o în acest weekend, Dolce Sport susține şi 'Family Olympics' ca parte a campaniei pro-sănătate, ‘Miscarea face bine', lansată de postul TV în 2011, prin care vrea să demonstreze încă o dată că mişcarea este pentru toată lumea, nu numai pentru cei care practică sportul regulat. Sustinând 'Family Olympics' ne propunem să convingem toţi membrii familiei să iasă din casă şi să facă mişcare. Suntem personal responsabili de cât de sănătoşi suntem, de cum avem grijă de noi, de aceea vrem sa le transmitem oamenilor ca mişcarea face bine!", declară Cosmin Băleanu, comentator Dolce Sport.

Primul obiectiv al "Family Olympics", este acela de a susţine un program de prevenire a abandonului şcolar, iniţiat de World Vision România şi intitulat "Ghiozdanul plin cu vise". "Ne propunem să strângem 100.000 de lei pentru a oferi 18,000 de ghiozdane copiilor din mediul rural", declară Cătălin Popa, director național World Vision România.

Al doilea obiectiv este acela de a mobiliza peste 50.000 de persoane - adulţi şi copii - care să ia parte la aceste evenimente. În cadrul concursurilor sunt puse în joc peste 4000 de premii oferite de Dolce Sport.

Cei care doresc sa participe la evenimentele Family Olympics pot sa viziteze site-ul www.familyolympics.ro şi să completeze un formular de inscriere sau pot sa treacă pe la unul din corturile de promovare din cadrul evenimentelor (localizarea acestor corturi se gaseste pe site sau pe pagina www.facebook.com/familyolympics), unde pot primi informaţii şi îndrumări. Participarea la competiţii este gratuită.

"Family Olympics" reprezintă o serie de evenimente pentru petrecerea timpului liber în mod plăcut, stimulativ, alături de familie şi prieteni, oferit de Asociaţia 11even alături de Dolce Sport şi World Vision România. Lista sponsorilor naţionali include: Kaufland România, www.clickshop.ro, Ambient, Media Expert, Medicover, Kas, Amprenta Advertising. Evenimentele se desfăşoară cu sprijinul consiliilor locale si al inspectoratelor şcolare judeţene.

La Constanța, s-au alăturat evenimentului, în calitate de sponsori locali, Baumax România, Avon Cosmetics, Pizza Evo si Coca Cola. Parteneri: Radio Constanța și Radio Vacanța, Cuget Liber, Telegraf, TV Neptun, evenimente- constanta.ro, Constanteanul.com, Agentia Infopress si RATC.

Despre Asociaţia 11even

Asociaţia 11even îşi propune să creeze evenimente deosebite în zona dezvoltării personale şi în zona sportivă şi de familie. Asociaţia 11even este organizator principal al evenimentelor 11even, derulate în peste zece oraşe din România şi din Europa, precum şi a altor proiecte pentru comunitate.

Despre Dolce Sport

Înfiinţat în a doua parte a anului 2010, canalul TV Dolce Sport a fost lansat pentru a adăuga valoare serviciilor de televiziune oferite de Romtelecom, prin conţinut sportiv de calitate şi exclusiv, și cea mai bună echipă de comentatori, care să creeze o nouă experiență clientului de televiziune din România. Astăzi, Dolce Sport are în portofoliu 5 canale, din care două cu emisie permanentă, două cu emisie temporară şi unul în format HD.

Despre World Vision Romania

World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile si comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptãtii. Inspiraţi de valori creştine, lucrăm cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România este o organizaţie parteneră a World Vision International, prezentă în peste 100 de ţări din întreaga lume. De mai mult de 20 ani dezvoltăm în România programe în peste 200 de comunităţi rurale din 8 judeţe. De-a lungul timpului am oferit sprijin pentru mai mult de 350.000 de copii şi de adulţi.

Prin activităţi de reintegrare familială, dezvoltare comunitară, proiecte medicale, programe de educaţie ţi dezvoltare economică, asistenţă umanitară în cazul situaţiilor de urgenţă, stimulăm o atitudine activă şi implicarea în schimbarea condiţiei de sărăcie din România, având ca scop final bunăstarea copilului.

Despre programul "Ghiozdanul plin cu vise"

Copiii vor să arate cu mândrie că sunt elevi dar nu o pot face pentru că lipseşte ceva esenţial: ghiozdanul.

Alătură-te nouă şi împreună să prevenim abandonul şcolar! 18.000 de copii din mediul rural au nevoie de un ghiozdan. Pentru Elena din Brabova, ghiozdanul este o plasă de rafie care îi raneşte mâinile în fiecare zi. A văzut un ghiozdan adevărat dar la copii "mai bogați" spune ea. "O casă pentru carţi" este descrierea copiilor pentru acest obiect atât de necesar oricărui elev. Ei spun dezamagiti că oamenii nici nu ştiu că merg la şcoală când îi văd cu plase în mână şi nu cu un ghiozdan în spate. Aminteşte-ţi de prima zi de scoală şi imagineaza-ţi-o fără ghiozdanul nou pe care îl purtai atât de mandru. Ajută-ne să oferim copiilor acest mic dar care pentru ei înseamnă atât de mult! Este nevoie de 18.000 de ghiozdane ca 18.000 de vise sa fie împlinite! Poti trimite un copil la scoală cu inima plină de mândrie şi fericire că este cu adevărat elev!

Ghiozdanul este identitatea elevului!

Ti-a placut articolul?

Comentarii