Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:32 23 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BILLA sărbătorește italienește, cu premii de peste 240.000 RON

ro

12 Oct, 2012 01:14 872 Marime text

BILLA Romania, alături de faimosul bucătar Giuseppe Daddio, îi invită pe toți românii să sărbătorească aniversarea de 13 ani a lanțului de magazine și să se bucure de stilul de viață italian. Astfel, între 11 octombrie și 7 noiembrie, toți clienții BILLA se vor putea înscrie în concursul "Mamma Mia! La BILLA câstigi mii de premii" care le poate aduce o excursie la Roma sau un scuter Vespa, un binecunoscut simbol al Italiei. Valoarea premiilor care vor putea fi câștigate în cadrul campaniei aniversare depășește 240.000 RON.

Pentru a intra în cursa pentru marile premii și a fi mai aproape de stilul de viață italienesc, clientii BILLA trebuie să urmeze un mecanism foarte simplu. Astfel, pentru fiecare 40 de lei cheltuiți în oricare dintre cele 66 de magazine BILLA din întreaga țară, clienții primesc un talon răzuibil. Norocoșii pot câștiga instant 10.000 șorțuri, iar prin tragere la sorți: 10 excursii de 2 persoane la Roma și 5 scutere Vespa.

"Încă de la primul magazin deschis în 1999 le oferim clienților noștri tot ce e mai bun: ofertele avantajoase, produsele proaspete și calitatea necontestată au fost atuurile pe care ne-am bazat mereu. Prin campania "Mamma Mia! La BILLA câștigi mii de premii" ne dorim să îi aducem pe clienții noștri mai aproape de stilul de viață italienesc, stilul de viață al lui Giuseppe. Astfel toți cei care până la 7 noiembrie vor face cumpărături din magazinele BILLA vor beneficia de multe surprize și premii", a declarat Sabin Fane, Director de Marketing BILLA România.

În plus, pe lângă surprizele pregătite pentru campania aniversară, clienții BILLA vor beneficia și de numeroase oferte promoționale la produsele din magazin.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.443 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA și ADEG, precum și alte branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte 7 țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA România: BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 66 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

Ti-a placut articolul?

Comentarii