Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:37 14 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Creștere cu 34% a vânzărilor pentru ZIZIN, în primul trimestru din 2014

ro

28 May, 2014 19:30 1757 Marime text
București, 28 mai 2014. Apemin ZIZIN, unul dintre principalii producători de pe piața apelor minerale naturale românești, anunță o creștere a vânzărilor de 34% pentru brandul ZIZIN, în primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu o cifră de afaceri pentru brandul ZIZIN de peste 4,5 milioane de euro, compania a reușit să-i mențină acestuia trendul ascendent, pe o piață aflată în ușoară scădere.
”Rezultatele înregistrate în primul trimestru al acestui an nu fac decât să certifice eforturile pe care le-am depus până acum pentru dezvoltarea și consolidarea brandului ZIZIN pe piața din România. Creșterea vânzărilor cu 34% pe o piață aflată în ușoară scădere demonstrează faptul că oamenii apreciază calitatea apei minerale naturale ZIZIN - extrasă din surse subterane recunoscute, avizate și controlate.”, declară Laura Lazăr, Director Executiv al Apemin ZIZIN.
2013 – anul schimbărilor pentru Apemin ZIZIN
În 2013, compania a început un proces de reorganizare internă și rebranding, urmărind optimizarea vânzărilor, a distribuției, dezvoltarea departamentului logistic și suplimentarea capacităților de producție. Brandul ZIZIN a beneficiat de modificări atât la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cât și la nivel de mesaj și comunicare a produsului.
”Început în 2013, procesul de schimbare a brandului ZIZIN se află încă în desfășurare. Ne-am propus ca în viitorul apropiat să reușim să acoperim toate canalele de distribuție din România – tradiționale și moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt și mediu, iar una dintre componentele sale se află, în prezent, în implementare – campania de imagine <<Dă cu pace>>.”, declară Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.
Despre apa minerală naturală ZIZIN
Compania Apemin ZIZIN, societate cu capital privat autohton, îmbuteliază sub brandul ZIZIN ape minerale naturale plate și carbogazificate, de o calitate incontestabilă, cu un conținut echilibrat de minerale și pH neutru. Apa minerală naturală ZIZIN este disponibilă pentru consumatori în 9 variante de ambalaje, de la 0.5 litri până la 19 litri. De altfel, în 1998, Apemin ZIZIN este compania care a introdus pentru prima dată pe piața din România varianta de sticlă cu volum de 5 litri, creată pentru apa minerală plată.
Investițiile în retehnologizare au făcut posibil ca întreg procesul de exploatare și îmbuteliere a apelor minerale ZIZIN să fie riguros monitorizat și protejat, asigurându-se o existență durabilă, concretizată prin certificările ISO, IFS și medalia “Marca de aur” pentru “Izvorul vieții” (apă minerală necarbonată), obținută la “Salonul național al apelor minerale, ediția a IV-a, 2002″.
 
***
Despre Apemin ZIZIN
Apemin ZIZIN este o societate cu capital privat autohton, înființată în anul 1991, la Brașov. În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri a brandului ZIZIN de 4,5 milioane de euro. În prezent, compania are 120 de angajați, fiind cel mai important angajator din zona arondată localității Zizin.
Originară din Masivul Ciucaș, în zona de contact a acestuia cu Depresiunea Brașovului, apa minerală naturală ZIZIN oferă un sortiment de produs complet, care cuprinde atât apă minerală naturală plată, cât și apă minerală naturală carbogazificată.
Pentru mai multe informaţii despre Apemin ZIZIN vă rugăm să o contactaţi pe:
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii