Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:16 15 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vânzările Aviva România, prin intermediul forŃei directe de vânzări, au crescut în primele 6 luni ale acestui an

ro

18 Aug, 2010 22:37 1489 Marime text

„În 2010 românii au continuat să-si reevalueze necesitătile financiare si cheltuielile. Acest lucru se reflectă clar în vânzările Aviva România prin intermediul fortei directe de vânzări, care au crescut în primele 6 luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioadă a anului anterior. Ne bucurăm că responsabilitatea individuală fată de viată si familie este în crestere, protectia câstigând un loc esential în lista de priorităti. Astfel, nivelul sumelor asigurate ale politelor vândute în 2010 a crescut si, implicit, cel al primelor medii." declară Mihai Popescu, CEO Aviva România.

„Un alt indicator evident al importantei pe care protectia financiară a dobândit-o este trendul ascendent al numărului clientilor care aleg clauze medicale. Acest lucru înseamnă că din ce în ce mai multi oameni iau în serios planificarea financiară si dau valoare propriei vieti într-o mai mare măsură. La acest
fenomen o contributie importantă o au consultantii nostri financiari care îi determină pe clienti să încline balanta în favoarea protejării personale si a familiei. Clauzele medicale reprezintă beneficii în bani în cazul spitalizării sau a unei interventii chirurgicale ca urmare a unui accident sau a unei boli; începând din luna august Aviva a dublat beneficiile maxime oferite atât la spitalizare, cât si la interventiile chirurgicale."

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii