Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
05:34 24 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, organizat de Coca-Cola, ajunge în România

ro

19 Feb, 2014 19:03 1126 Marime text
Bucureşti, 19 februarie 2014. Iubitorii fotbalului din România au, din nou, şansa de a admira Trofeul Cupei Mondiale FIFA, care se va afla la Bucureşti în perioada 3-5 martie. Cel mai râvnit trofeu din fotbalul mondial, adus în România de Coca-Cola, va fi expus în cadrul Băneasa Shopping City, unde fanii vor avea parte de o serie de experienţe memorabile.
 
Traseul Turneului Trofeului Cupei Mondiale™, organizat de Coca-Cola, a început în septembrie 2013 cu o ceremonie oficială la Rio de Janeiro şi parcurge mai mult de 148.000 de kilometri în decursul a 9 luni, prin 90 de ţări.
 
Prestigiosul trofeu este însoţit la Bucureşti de fostul campion mondial Christian Karembeu, în calitate de ambasador FIFA. La această ediţie, ambasadorul pentru România al Trofeului Cupei Mondiale™ este fostul internaţional Ilie Dumitrescu, reprezentant al Generaţiei de aur, participant la trei ediţii consecutive ale Cupei Mondiale.
 
“Cele mai dragi amintiri din perioada de fotbalist sunt legate de participarea la Cupa Mondială. Îmi amintesc cu emoţie că, acum 20 de ani, am fost aproape de acest trofeu, la Mondialul din Statele Unite, când, cu puţină şansă, am fi jucat o semifinală de vis cu Brazilia, gazda de anul acesta… Acest trofeu este cel mai important simbol al fotbalului mondial şi, din acest motiv, este o onoare să fiu ambasador pentru ţara mea. Cu siguranţă că prezenţa lui printre fanii din România este un motiv de bucurie şi fotografia cu trofeul va rămâne o amintire memorabilă pentru noi toţi”, a declarat Ilie Dumitrescu.
 
Fanii sportului rege pot admira Trofeul Cupei Mondiale şi se pot fotografia alături de el pe 5 martie, în cadrul unui eveniment special ce va fi gazduit de Băneasa Shopping City.
 
“Este o adevărată onoare că ţara noastră este parte din Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA şi suntem bucuroşi că românii au şansa de a admira celebrul Trofeu. Chiar dacă nu ajungem în Brazilia anul acesta, vom aduce, pe 5 martie, puţin din atmosfera braziliană în Băneasa Shopping City, unde sperăm că iubitorii fotbalului vor veni în număr cât mai mare pentru a sărbători cum se cuvine anul fotbalului”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Sparkling Soft Drinks Coca-Cola România & Moldova.
„Dorim să oferim fanilor de pretutindeni șansa de a se bucura de sportul rege și de a păstra o amintire alături de celebrul Trofeu. Mulțumim partenerului Coca-Cola pentru îndeplinirea acestui vis împărtăşit de milioane de fani ai fotbalului”, a spus Președintele FIFA, Joseph S. Blatter.
 
Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA continuă seria iniţiativelor companiei Coca-Cola de a promova mișcarea ca parte a unui stil de viață echilibrat, fiind un susținător cu tradiție al sportului de performanță și al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia în activități fizice
 
Despre Trofeul Cupei Mondiale™ FIFA
Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, organizat de Coca-Cola, aduce alături fani din întreaga lume şi le oferă acestora ocazia de a avea o amintire inedită cu faimosul Trofeu, înainte de a fi oferit echipei naționale câștigătoare a Cupei Mondiale™ FIFA.
 
Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA vizitează 90 de ţări, dintre care 39 aflate în regiunea țării gazdă, Brazilia. Până la finalul turneului, aflat la a treia ediţie, trofeul Cupei Mondiale va parcurge, în premieră, 51 de țări care nu au mai găzduit Trofeul.
Pentru a obține mai multe informații despre Turneul Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, despre itinerariu, interviuri în exclusivitate, fotografii și video, puteţi vizita website-ul oficial www.fifa.com/trophytour, pagina oficială de Facebook (www.facebook.com/trophytour) și adresa de Twitter (www.twitter.com/trophytour / @trophytour).
 
Compania Coca-Cola a semnat parteneriatul cu FIFA în anul 1978 și este sponsor oficial al Turneului Trofeului Cupei Mondiale™ FIFA, de la prima ediţie a acestuia, în anul 2006. Coca-Cola este prezentă pe toate stadioanele gazdă ale meciurilor din cadrul Cupei Mondiale™ FIFA încă din anii 1950.
 
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Ti-a placut articolul?

Comentarii