Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:32 16 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Real,- lansează o nouă gamă de produse electrocasnice mici sub brandul propriu ALASKA

ro

08 Nov, 2010 17:25 1388 Marime text
Bucureşti, 8 Noiembrie 2010 - real,- Hypermarket România lansează noua gamă de produse electrocasnice mici ALASKA, un brand propriu care se caracterizează prin calitate şi fiabilitate la un preţ avantajos . Printre cele peste 50 de tipuri de produse din această gamă se numără cafetiere, cuptoare cu microunde, aparate pentru îngrijire personală, mixere, blendere, fiare de călcat, aparate de gătit etc.

Introdusă în urmă cu o lună în oferta magazinelor real,- , gama de aparate electrocasnice mici Alaska cuprinde în prezent peste 60 articole, de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă. În acest moment clienţii pot găsi în raioane un sortiment complet, de toate dimensiunile şi funcţiunile, care urmează să fie adaptată în permanenţă la nevoile şi cerinţele consumatorilor. Toate aparatele ALASKA, pe lângă preţul accesibil, sunt proiectate astfel încât să îndeplinească standardele de funcţionalitate, să fie în pas cu tendinţele inovative de pe piaţă, având un design plăcut şi culori atrăgătoare.

„În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea, ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private, înţelegând nevoile urgente ale consumatorilor noştri, ca de fiecare dată. Brandului ALASKA i-am acordat o atenţie deosebită, cu atât mai mult cu cât această categorie de produse, a electrocasnicelor mici, are o dinamică bună a vânzărilor. Oamenii îşi stabilesc priorităţile achiziţionează numai produse de care au cu adevărat nevoie pentru confortul zilnic. Produsele ALASKA sunt deja recunoscute şi apreciate de mulţi dintre clienţii noştri, un exemplu în acest sens fiind cuptoarele cu micounde ALASKA, care au avut un foarte mare succes, graţie calităţii excelente, la un preţ accesibil, în raport cu alte produse din categoria sa", a precizat Olaf Schulz Director Cumpărări Produse Nealimentare la real,- Hypermarket România.

real,- are în vedere ca în următoarele luni să dezvolte gama de electrocasnice mici prin introducerea în continuare de noi şi noi articole Alaska.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii