Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:02 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Real,- lanseaza noi produse marca proprie pentru micul dejun

ro

28 Mar, 2011 22:53 1071 Marime text

Bucuresti, 28 Martie 2011 - real,- introduce noi articole marca proprie, in cadrul gamelor TiP si real,- QUALITY, largind astfel sortimentul de cereale pentru mic dejun, pentru a raspunde cerintelor consumatorilor care doresc sa se orienteze spre un stil de viata cat mai sanatos. Noile game de cereale sunt produse in Romania, in colaborare cu producatori autohtoni. In perioada urmatoare, real,- va continua procesul de dezvoltare a marcilor proprii si in cadrul altor categorii de produse.

Noua gama de cereale real,- QUALITY se adreseaza unor categorii importante de consumatori: copiilor care adora gustul dulce al ciocolatei dar trebuie sa manance sanatos, persoanelor care doresc sa-si mentina silueta supla, precum si familiilor care doresc sa adopte un stil de viata mai sanatos. Produsele propuse includ cerealele pentru mic dejun Dragon Rings si Choco Bollo cu gust de ciocolata si miere, cerealele Welleness flakes si cerealele musli in diferite combinatii cu fructe sau cicolata pentru un stil de viata sanatos. Produsele real,- QUALITY isi propun sa ofere consumatorilor o calitate similara marcilor premium, la un pret de vanzare cu pana la 30% mai mic decat acestea.

In gama cerealelor TiP au fost introduse doua noi articole: cereale Corn Flakes la 150 grame si 500 grame si Choco Flakes la 150 grame si 500 grame. Cerealele sub marca proprie TiP se caracterizeaza printr-un pret extrem de atractiv, respectiv 1,39 lei pentru punga de Corn Flakes de 150 de grame.

"Extinderea gamei de marci proprii este o alegere strategica majora pe care noi, echipa real,- Hypermarket Romania ne-am asumat-o, incercand sa oferim clientilor nostri "produse de calitate la preturi excelente" care sa raspunda cat mai bine nevoilor acestora. De aceea, am decis sa investim extrem de mult in analiza si intelegerea cerintelor consumatorilor, cu tot ceea ce includ aceste cerinte fie ca ne referim la stil de viata sau la nevoi si aspiratii privind o alimentatie sanatoasa, astfel incat sa ne asiguram ca le oferim cele mai relevante produse. Pentru noile linii de cereale TiP si real,- QUALITY, spre exemplu, procesul de analiza a pietei si a cerintelor consumatorului, precum si procesul de dezvoltare a produselor au reprezentat un proiect complex, o munca sustinuta de cercetare, care a durat mai bine de 5 luni", a declarat Eugeniu Dumitru Mihai, Division Manager Marketing la real,- Hypermarket Romania.

Ritmul alert al vietii contemporane impune o schimbare a obiceiurilor, inclusiv a celor alimentare, pentru o buna adaptare la noile conditii. Tocmai de aceea, cerealele integrale fiind o sursa importanta de vitamine, minerale si fibre reprezinta varianta ideala de mic dejun, din mai multe motive: nu necesita timp de preparare, pot fi consumate de oricine intr-o diversitate de moduri (fie combinate cu lapte sau suc de fructe, fie consumate ca atare). De asemenea, cerealele asigura un nivel ridicat de energie, optim pentru a incepe o noua zi.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii