Orange lanseaza serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta
Orange lanseaza serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta
Bucureşti, 16 martie 2010: Orange România lansează în premieră pe piaţă serviciul Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, care le permite abonaţilor să primească apeluri pe numărul lor în cazul în care şi-au pierdut telefonul, l-au uitat acasă sau bateria este descărcată.
Pentru a activa serviciul, este suficient ca abonaţii să apeleze gratuit numărul 468 de pe orice telefon Orange, să introducă numărul personal de telefon şi parola Thank You, iar apoi să aleagă numărul de telefon mobil sau fix către care doresc să redirecţioneze apelurile primite. Pentru fiecare apel redirecţionat se aplică tarifele în conformitate cu planul tarifar al clientului şi destinaţia apelului.
"Unul dintre cele mai frecvente motive de îngrijorare ale clienţilor care îşi pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactaţi. Prin lansarea serviciului Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă le oferim abonaţilor noştri posibilitatea să rămână în contact cu toţi cei care îi apelează atunci când, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal", a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager.
Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alături de servicii precum Asigurarea pentru telefon, card de date şi modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de conţinut şi Buy-Back pentru telefoanele mobile.
Orange Care este un program inovativ cu o abordare integrată şi unitară a serviciilor de asistenţă oferite clienţilor pe întreaga durată a relaţiei lor cu Orange. Prin acest program, Orange îşi propune să le ofere clienţilor confortul de a şti că telefonul şi conţinutul acestuia sunt protejate, iar evenimentele neaşteptate pot fi preîntâmpinate.
Together we can do more
Despre Orange
Orange este lider de piaţă în România cu 10.995.000 de clienţi şi venituri de 1,055 miliarde de euro în 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.
Orange România se remarcă prin acoperirea extinsă a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp