Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:26 03 06 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

OMV a lansat campania promoțională „De acum călătorești cu stil!"

ro

18 Nov, 2010 23:32 2740 Marime text
Accesorii auto de călătorie Dunlop disponibile exclusiv în stațiile OMV

Clienții OMV pot achiziționa accesoriile auto de călătorie Dunlop la prețuri reduse cu până la 63%

Promoția se desfășoară în perioada 15 noiembrie 2010 - 6 martie 2011

Începând cu 15 noiembrie 2010 și până pe 6 martie 2011, clienții OMV pot colecta puncte bonus și achiziționa unul din cele șase accesorii promoționale Dunlop (port documente, organizator pentru cumpărături, organizator pentru echipamentul sportiv, organizator compartiment multi-scop, geantă termoizolantă, cooler cu rotile) la prețuri reduse cu până la 63%, în toate stațiile OMV din România. Disponibile exclusiv în stațiile OMV, aceste accesorii de călătorie sunt absolut necesare clienților „în mișcare".

Promoţia „De acum călătorești cu stil!" se adresează tuturor clienţilor care achiziţionează produse şi servicii din staţiile OMV în perioada 15 noiembrie 2010 - 6 martie 2011. La cumpărături de minim 20 de lei la o singură tranzacţie pentru autoturisme, respectiv de minim 80 de lei pentru vehicule comerciale, clienţii primesc un autocolant cu un punct bonus şi talonul de participare la promoţie. Pentru fiecare 10 sau 20 de puncte (în funcție de produs), clienţii pot achiziţiona un accesoriu de călătorie Dunlop la un preț special, beneficiind de reduceri cuprinse între 60 și 63%.

„Prin noua campanie la nivel național venim încă o dată în sprijinul persoanelor active, în mișcare, oferindu-le un set de accesorii utile pentru o mai bună planificare a călătoriilor. Promoția pune la dispoziția clienților OMV șase modele de accesorii Dunlop la prețuri speciale, comercializate exclusiv în stațiile noastre", a declarat Dragoș Ivan, Marketing & Training Manager OMV Petrom Marketing.

La promoţie participă toate produsele şi serviciile disponibile în staţiile OMV, cu excepţia: rovignetelor, serviciului de transfer rapid de numerar, serviciului de plată a ratelor bancare și de leasing, serviciului de plată a facturilor și asigurărilor. În cadrul promoţiei sunt acceptate şi plăţile cu Routex.

Cele șase produse se adresează unor nevoi specifice ale clientului „în mișcare". Accesoriile auto de călătorie Dunlop nu sunt disponibile în magazinele din România, fiind comercializate exclusiv în rețeaua stațiilor OMV.

Mai multe informaţii despre promoţie şi regulamentul acesteia sunt disponibile pe site-ul www.omv.ro şi la cerere în toate staţiile de distribuţie carburant participante la promoţie.

Informaţii generale:

Grupul Petrom

Grupul Petrom este cel mai mare grup petrolier din Europa de Sud-Est, cu activităţi în sectoarele Explorare şi Producţie, Rafinare şi Marketing, Gaze Naturale şi Energie. Grupul şi-a consolidat poziţia pe piaţa petrolieră din Europa de Sud-Est în urma unui amplu proces de modernizare şi eficientizare, pentru a cărui implementare au fost realizate investiţii de peste 5 miliarde de euro în ultimii cinci ani.

Grupul exploatează în România şi Kazakhstan rezerve dovedite de petrol şi gaze estimate la 854 milioane de barili echivalent petrol (în România 823 milioane barili echivalent petrol) şi are o capacitate nominală anuală de rafinare de 8 milioane tone.

Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, Grupul Petrom este prezent prin intermediul unei reţele de circa 800 staţii, operată sub două branduri, Petrom şi OMV. Activitatea din România se desfăşoară prin intermediul OMV Petrom Marketing, care este deţinută în totalitate de Petrom. OMV Petrom Marketing operează 546 staţii de distribuţie, dintre care 389 Petrom şi 157 OMV. Grupul deţine, de asemenea, o reţea internaţională de circa 250 benzinării, localizate în Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia.

Pentru dezvoltarea sustenabilă a Grupului, strategia acestuia include diversificarea activităților, prin abordarea pieţei de electricitate. În acest context, Petrom construieşte o centrală electrică pe gaze de 860 MW la Brazi şi a achiziţionat proiectul pentru construcţia unui parc eolian de 45 MW.

În anul 2009 cifra de afaceri a Grupului Petrom a fost de 3.795 milioane Euro, EBITDA (Venituri Înainte de

Dobânzi, Taxe, Deprecieri şi Amortizări) a fost de 969 milioane Euro. OMV deţine 51,01% din acţiunile Petrom. Ministerul Economiei deţine 20,64% din acţiunile Petrom, Fondul Proprietatea deţine 20,11%, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare 2,03% iar 6,21% se tranzacţionează liber la Bursa de Valori Bucureşti.

OMV Aktiengesellschaft

Cu vânzările Grupului de 17,92 miliarde de euro şi o forţă de muncă de 34.676 de angajaţi în 2009, OMV Aktiengesellschaft este una dintre cele mai mari companii industriale austriece listate la bursă. În calitate de Grup energetic lider din centura de creştere europeană, OMV activează în 12 ţări în domeniul Rafinare & Marketing (R&M). În domeniul Explorare & Producţie (E&P), OMV activează în 16 ţări pe patru continente. În domeniul Gaze Naturale & Energie (G&E), OMV vinde aproximativ 13 miliarde m³ de gaze naturale pe an. Prin reţeaua sa de conducte din Austria, cu o lungime de 2.000 km, OMV Gas & Power transportă anual aproximativ 75 miliarde m³ de gaze naturale. Central European Gas Hub al OMV este unul dintre cele mai importante centre de gaze naturale din Europa continentală, având o capacitate comercială de aproximativ 23 miliarde m³.

OMV este grupul energetic lider în centura de creştere europeană, având rezerve de petrol şi gaze de aproximativ 1,19 miliarde bep, o producţie zilnică de aproximativ 316.000 bep în T3/2010 şi o capacitate anuală de rafinare de aproximativ 26 milioane de tone. În T3/2010, OMV deţinea 2.310 staţii de distribuţie carburant. Cota de piaţă a grupului în segmentul de rafinare şi marketing în regiunea Dunării este în prezent de 20%.

OMV şi-a întărit poziţia de lider de piaţă în zona centurii de creştere europeană prin achiziţionarea unei participații în Petrol Ofisi, compania turcească lider în segmentul comercial şi de vânzări.

Prin strategia 3plus, OMV combină punctele forte ale diviziilor sale - Explorare și Producție, Gaze Naturale și Energie, Rafinare și Marketing - pentru a deservi cel mai bine principalele trei piețe ale Grupului din Europa Centrală și de Est, Europa de Sud-Est și Turcia. OMV folosește sinergiile rezultate din combinarea acestor puncte forte pentru a-și extinde oferta, de la furnizarea de petrol și gaze naturale, la energie electrică și energie regenerabilă.

OMV: Sustenabilitate

OMV este semnatar al U.N. Global Compact şi un susţinător activ al valorilor înscrise în Codul său de Conduită. Acestea includ un puternic simţ al esponsabilităţii faţă de mediul social şi natural, în special în regiunile slab dezvoltate economic. OMV se preocupă continuu de problemele economice, de mediu şi sociale legate de operaţiunile sale într-un mod responsabil. Compania raportează activităţile sale de sustenabilitate în cadrul unui raport realizat conform normelor Global Reporting Initiative. Acest raport este publicat odată cu raportul anual.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii