Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:03 19 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

În campania de educație “Prietenul la volan se cunoaște” Poliția Română și Bergenbier S.A. premiază cei mai responsabili șoferi

ro

23 Dec, 2013 15:58 697 Marime text
București, 20 decembrie 2013:
Șoferii din 5 orașe importante din țară: București, Ploiești, Constanța, Iași, Cluj care vor conduce în seara de 28 decembrie în orașele lor, vor avea surpriza să fie premiați de Poliția Română, într-o acțiune de educație rutieră desfășurată în parteneriat cu Bergenbier S.A.
Este prima acțiune de acest gen, desfășurată simultan în 5 dintre cele mai mari orașe din țară. Pentru a primi cadouri și urări de bine pentru Noul An, șoferii vor trebui sa treacă intâi testul fiolei. Dacă vor testa negativ, șoferii vor primi urări și premii „de bună purtare” de la Poliția Rutiera și patrulele Bergenbier S.A.
Parte a campaniei Alege ViațaPrietenul la volan se cunoaște, acțiunea de educație rutieră și de încurajare a responsabilitații la volan desfășurată la nivel național, va avea loc în București, Ploiești, Constanța, Iași și Cluj în noaptea dintre 28 și 29 decembrie, între orele 22:00 – 02:00.
„Este binevenită această campanie acum, în pragul sărbătorilor de iarnă, când petrecerile se tin lanț și tentația de a ciocni un pahar de alcool împreună cu prietenii este foarte mare. Recomandăm șoferilor să lase mașina acasă dacă decid să consume băuturi alcoolice. Riscurile la care se expun și la care îi expun și pe ceilalți participanți la trafic sunt foarte mari.”, a declarat domnul comisar-șef Lucian Diniță, Directorul Direcției Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliției.
Compania Bergenbier S.A. susține aceasta acțiune de conștientizare a riscurilor la care se expun șoferii care conduc sub influența bauturilor alcoolice. „Ne dorim să promovăm consumul responsabil ca alegere corectă pentru șoferi. Dacă doresc să dea noroc cu prietenii pot alege o bere fără alcool sau se pot asigura că au alături un prieten la volan, acela care consumă responsabil pentru a-și duce prietenii în siguranță acasă“, a declarat Ileana Dumitru, Director Juridic și Relații Publice, Bergenbier S.A.
În paralel se va desfășura în hypermarketurile Cora și Carrefour o campanie împotriva consumului de alcool la volan, prin care participanții vor testa ochelari speciali ce produc tulburări de vedere asociate consumului de alcool. Șoferii vor primi materiale informative din campania "Prietenul la volan se cunoaște" și vor fi premiați cu o doză de Bergenbier Fără Alcool, o bere de care se pot bucura oricând.
Mai multe informații puteți afla pe pagina de Facebook a campaniei: www.facebook.com/prietenlavolan.
Despre Bergenbier S.A.
Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând in România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume.           
Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon si Fresh Grapefruit - şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.
 
 
Despre Molson Coors Brewing Company
Molson Coors Brewing Company este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, cu mărci extraordinare care încântă consumatorii de bere din toata lumea. Portofoliul său include mărci premium, lideri de piaţă, precum Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon şi Cobra în America de Nord, Europa şi Asia. Sectoarele operaţionale includ Canada, prin Molson Coors Canada, Statele Unite, prin MillerCoors, Regatul Unit şi Irlanda, prin Molson Coors UK,  Europa Centrală şi de Est prin Molson Coors Central Europe, iar în afara acestor teritorii, prin Molson Coors International. Compania Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru America de Nord şi este constant preocupata de gasirea de noi soluţii pentru a-şi reduce impactul negativ asupra societăţii.  Pentru mai multe informaţii despre Molson Coors Brewing Company, vizitaţi website-ul companiei: www.molsoncoors.com

Ti-a placut articolul?

Comentarii