Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:54 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

DOMO lansează o nouă campanie Pink Monday pe DOMO.ro - 23 iunie, o zi cu reduceri de până la 75%

ro

22 Jun, 2014 15:23 2184 Marime text
Bucureşti, 22.06.2014: DOMO.ro organizează o nouă campanie Pink Monday, prin care oferă posibilitatea clienţilor de a cumpăra produsele dorite la prețuri mult reduse. Pink Monday este un concept de reduceri unic, lansat de DOMO.ro de peste 3 ani, prin care își propune să transforme ziua de luni într-un motiv de bucurie.
Luni, 23 iunie, până la ora 23.59, oricine poate cumpara produse ElectroIT la preţuri reduse cu până la 75%, exclusiv online, pe site-ul DOMO.ro.
Preţurile din categoria electrocasnice mici pornesc, în cadrul campaniei, de la 109 lei, pentru un aparat de epilat, iar în categoria electrocasnice mari de la 499 lei, pentru un frigider. Pasionații de foto şi IT pot găsi pe DOMO.ro aparate foto începând cu 199 lei, notebooks cu preţuri începând cu 999 lei şi tablete cu preţuri începând de la 289 lei.
Stocul de produse pus în vanzare în campania Pink Monday depăşeste 15.000 de unităţi, din peste 350 de modele diferite.
“Am încercat să compunem un mix de produse din toate categoriile de preţ şi cu reprezentare pe aproape toate brandurile comercializate de Domo astfel încât să putem oferi posibilitatea cât mai multor clienţi să găsească în oferta campaniei produsele potrivite nevoilor lor.” declară Sigmund Klein, noul director general al companiei Digistore SRL, care gestionează platforma online DOMO.ro.
În cadrul campaniei, clienţii pot găsi branduri IT precum Lenovo, Acer, Canon, Microsoft şi Logitech, electrocasnice mari Arctic, Beko, Electrolux, Whirpool, Zanussi şi Hotpoint, electrocasnice mici Philips, Rowenta, Tefal şi Moulinex, aparate foto Sony şi Nikon, televizoare Samsung, LG, Sony şi Toshiba, dar şi tablete şi telefoane Samsung, Nokia, HTC şi Allview.
Campaniile Pink Monday organizate de DOMO.ro în ultimii trei ani au avut rezultate pozitive, compania estimând vânzări de peste 1.000.000 euro doar în această zi.
”Cu această ocazie, aducem în atenţia clienţilor noştri și un nou serviciu post-vânzare pe platforma DOMO.ro: aceştia pot alege să beneficieze de serviciul de instalare la domiciliu. Venim astfel în întâmpinarea nevoilor lor, oferindu-le nu doar o experienţă de cumpărare online de ultimă generaţie, dar și posibilitatea să se bucure relaxat de tehnologia care le face viața mai ușoară.”, a adăugat Sigmund Klein.
Noul serviciu de instalare la domiciliu oferit de domo.ro cuprinde: instalare TV şi Smart TV, instalare Home Cinema și/sau Sistem audio cu TV, instalare software autorizat și drivere pentru laptop, instalare incorporabile, instalare mașină de spălat rufe/vase, instalare combină frigorifică Side-by-side, instalare boiler electric.
Despre Domo Retail
Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în ElectroIT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu peste 1.000 de angajaţi, precum şi o platformă online DOMO.ro, care oferă o gamă de 15.000 de produse din 42 categorii diferite.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii