Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:08 15 10 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Spitalul Clinic Județean Constanța a achiziționat consumabile pentru copiere și imprimare (DOCUMENT)

ro

21 Mar, 2022 21:23 2593 Marime text
Imprimantă, foto cu rol ilustrativ: Pixabay

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța a organizat o licitație pentru achiziția de consumabile pentru copiere și imprimare.
 
Contractele au fost atribuite pe data de 17 martie, iar pe licitatiapublica.ro au fost publicate pe data de 21 martie.  

Obiectul achiziției îl constituie furnizarea de consumabile pentru copiere/printare 5 loturi
  • LOT 1: CONSUMABILE COMPATIBILE CARTUȘ-CERNEALĂ
  • LOT 2 : CONSUMABILE COMPATIBILE TONER
  • LOT 3: CONSUMABILE ORIGINALE CARTUȘ CERNEALĂ
  • LOT 4 : CONSUMABILE ORIGINALE CARTUȘ TONERE
  • LOT 5 : UNITĂȚI DE IMAGINE ORIGINALE
Cantități sunt conform caietului de sarcini. 
 
În aplicarea dispozițiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabilește următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limită de primire a solicitărilor de clarificări: 18 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.

Termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și concret la toate solicitările de clarificări, va răspunde la solicitările de clarificări cu 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
 
Acordul cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici, clasaţi în ordine crescătoare a ofertelor de preţ.

Clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea crescătoare a preţurilor respective, oferta câştigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu preţul cel mai scăzut.

În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanţilor o nouă propunere financiară, iar contractul vă fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut.

În situația în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor de calificare, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative că dovadă a informațiilor cuprinse în DUAE, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.

Aceeași procedură de lucru se va aplica până vă fi identificată oferta operatorului economic care face dovada îndeplinirii tuturor criteriilor de calificare în conformitate cu cerințele stabilite prin DUAE și prin documentația de atribuire.
 
Cantitățile minime și maxime /acord cadru se regăsesc în caietul de saracini.

Cantitățile minime și maxime /contract subsecvent se regăsesc &icir c;n caietul de saracini.
 
În ceea ce privește cantitățile minime și maxime ale acordului cadru stabilite de autoritatea contractantă pe perioada de 12 luni, sunt cantități estimative având în vedere că se înregistrează fluctuații de la un an la altul în achiziția acestor produse, în funcție de numărul de pacienți internați pe secție și de documentele ce trebuie lucrate.

Contractele subsecvente acordului cadru se vor încheia lunar, la începutul fiecărui an, până la aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli al SCJU Constanța și maxim pe o perioadă de 8 luni ulterior aprobării Bugetului de venituri și cheltuieli al SCJU Constanța.

Derularea executării contractului/elor subsecvente se vă face prin emiterea de comenzi în baza referatelor aprobate de către conducerea autorității contractante.

Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.

În conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în legătură cu documentația de atribuire în a 11 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anunțul de participare.

Valoarea contractelor este de 13.679,76 lei, respectiv, 763.685,67 lei, iar societățile câștigătoare sunt TOKO SRL și Mida Soft Business.
 
Despre TOKO SRL

Conform confidas, firma a fost înființată în anul 1994 și are sediul social în București, Sectorul 1 și are ca domeniu de activitate comerţul cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice şi software- ului.

Asociați sunt Berindei Mihail Dan, Matache Ioana și Matache Victor.

În anul 2020, societatea comercială a înregistrat o cifră de afaceri de 11.838.887 lei, profit 152.138 lei și 37 salariați.
 
Compania TOKO SRL a încheiat 3281 contracte de achiziții publice in valoare totală de 2.582.327,60 lei.
 
Despre ​Mida Soft Business SRL

Mida Soft Business este o societate înființată în anul 2003 în București, sector 6 și are ca activitate principală comerţ cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice şi software-ului.

Potrivit confidas.ro, asociați societății sunt Dumitru Daniel Moruz și Florentina Moruz. Dumitru Daniel Moruz este și administratorul firmei și mai deține calitatea de asociat în firmele Bring Solutions SRL și Momentum Automotive SRL.

Societatea are un singur punct de lucru în București, sector 5.

Compania MIDA SOFT BUSINESS SRL a încheiat 13588 contracte de achiziții publice in valoare totală de 188.353.545,07 lei. Printre autoritățile contractante se numără Casa Județeană de Pensii Constanța, APIA-județul Constanța și Universitatea „Ovidius”.

Pe anul fiscal 2020, firma a raportat o cifră de afaceri de 58.751.008 lei, un profit net de 1.918.699 lei și un număr de 42 de salariați.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:
         
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii