Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:38 17 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Administrația Porturilor Maritime SA închiriază pilotine cu echipaj! Contract estimat la 1,06 milioane de euro (DOCUMENT)

ro

12 Nov, 2023 13:38 1105 Marime text


Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a deschis procedura pentru atribuirea contractului de închiriere de pilotine cu echipaj.
 
Informațiile au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se face precizarea că achiziția este estimată la o valoare totală de 5.313.600 de lei fără TVA, adică peste 1,06 milioane de euro, la cursul actual.
 
Denumirea contractului este „Închiriere de pilotine cu echipaj pentru transportul pilotului la navă“, urmând a fi astfel închiriate cinci pilotine cu echipaj inclus, respectiv patru pilotine de serviciu și o pilotină de rezervă.
 
Pilotinele vor fi folosite pentru a transporta piloții la și de la nave în regim de permanență în toate porturile și zonele aflate în administrarea CN APM SA Constanța.
 
Contractul va fi atribuit printr-o licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13 decembrie 2023, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
 
Durata contractului va fi de 12 luni și se face mențiunea că „autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta /revizui contractul până la concurența cantității / valorii maxime prezentataăpentru o perioadă de 18 de luni de la momentul semnării contractului“.
 
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența continutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
„•   Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel Gavruta, Dan-Alexandru Catana, Suryan-Omar Dede, Cătălin Diaconu, Constantin Chirila, Mihnea - Claudiu Drumea, Elena Vlad
•   Director General – Florin Vizan, Director General Adjunct – Costin-Valeriu avătavului, Director Executiv – Mihai Teodorescu, Director Financiar - Daniela Șerban, Director Operatiuni Portuare – Costel Bucur, Director Juridic – Tănase Iulian Pepi, Șef Serviciu Pilotaj – Esil Abibula, Șef Serviciu Achizitii Publice – Hermina Bectemir
•   Alți semnatari: Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian Stănciuc, Claudia Paun – Serviciul Pilotaj, Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice – Erna Silvia Braileanu“.
 
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Știri Constanța
Continuă lucrările de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii