Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:56 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract încheiat între CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța și o firmă din București (DOCUMENT)

ro

14 Dec, 2021 00:00 2666 Marime text
  • CN Administrația Porturilor Maritime SA, contract cu o firmă din Capitală
 
Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța a atribuit un contract în urma unei licitații pentru servicii de elaborare de documente pentru un proiect.
 
Mai exact, este vorba de servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate, ACB și a aplicației de finanțare în vederea depunerii proiectului „Asigurarea condițiilor electrice de racordare la cheu a navelor în Portul Constanța (regim Cold Ironing) în vederea interconectării la Rețeaua Trans-Europeană de Transport TEN-T pentru implementarea proiectului EALING”.
 
Atribuirea a avut loc pe 6 decembrie, iar rezultatul a fost publicat pe 13 decembrie 2021. Obiectivul contractului constă în:
  •  Elaborarea aplicației de finanțare în vederea obținerii de fonduri europene nerambursabile, în condițiile prevăzute în cadrul apelului de proiecte CEF Transport Call Septembrie 2021 (cu termen final pentru depunerea proiectelor – 19 ianuarie 2022 ora 17:00 CET), inclusiv documentatiile tehnice suport (intocmite in limba engleza) si incarcarea intregii aplicatii de finantare pe platforma dedicata apelului de proiecte;
  • Servicii de elaborare a Studiului de fezabilitate în conformitate cu HG 907/2016, inclusiv documentații pentru obtinerea Cetificatului de urbanism si a setului complet de avize; studiul de fezabilitate va fi întocmit in limba română si limba engleză;
  • Elaborarea tuturor analizelor de specialitate necesare, inclusiv a analizei cost-beneficiu și/sau a capitolului de analize economico-financiare pe sub-componente, anexe ale aplicației de finanțare sau capitole specifice din cadrul acesteia
 
Valoarea totală a achiziției este de 298.512 lei, iar câștigători sunt Adrem Engineering SRL.
 
Despre Adrem Engineering SRL
 
Societatea a fost înființată în anul 2013, cu sediul social în București, Sector 1, pe strada Alexandrina. Asociați în firmă sunt ABBC Bro Group BV, firmă din Olanda, cu o cotă parte de 99,99% și Corneliu Bodea, cu 0,01%. Administrator este Dovema Engineering SRL. În 2020, firma a raportat 54 de salariați, la o cifră de afaceri de 63.617.099 lei, cu un profit de 1.957.394 lei. Compania a încheiat 26 contracte de achiziții publice in valoare totală de 71.097.753,88 lei.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:
         
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și:

Conferință de presă la CN Administrația Porturilor Maritime Constanța. Directorul Florin Goidea, despre evoluția companiei în 2021
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii