Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:59 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Peste 215.000 de participanţi în prima jumătate a campaniei derulate de MasterCard Europe în hipermarketurile din România

ro

30 Sep, 2011 16:32 1277 Marime text
mc_071709_y6g0829.jpgPână pe 23 octombrie, MasterCard Europe desfăşoară o campanie de încurajare a plăţilor cu cardul în cele 4 lanţuri principale de hipermarketuri din România.

În prima jumătate a promoţiei, frecvenţa participării a fost de 12.600 de oameni pe zi de campanie - atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe

Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei.

Bucureşti, 30 septembrie 2011 - La aproape o lună de când a început campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat", organizată de MasterCard Europe, împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora şi Auchan, 216.153 de utilizatori de carduri MasterCard® şi Maestro® au participat la promoţie.

„Avem o medie de 12.600 de oameni într-o zi de campanie naţională. Toţi aceştia au plătit cu cardul MasterCard sau Maestro şi apoi ne-au vizitat standurile din hipermarketuri. Acum, când tragem linia primei jumătăţi de campanie, simţim că toată desfăşurarea de forţe din perioada pre-campanie este pe deplin justificată", spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

„Aşteptăm cu nerăbdare să vedem ce se întâmplă şi în cea de-a doua parte a campaniei, mai ales în weekendul 1-2 octombrie, când studenţii se întorc la facultate, în centrele universitare din ţară. Estimăm că în această perioadă numărul participanţilor va depăşi media din prima lună", adaugă Ioana Gorgăneanu.

Mecanismul promoţiei, care este simplu şi rapid, dar şi premiile oferite pe loc, i-au determinat pe mulţi dintre utilizatorii de carduri MasterCard şi Maestro să ia parte la campanie. Premiile de anul acesta, seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, precum şi conceptul creativ, gândit şi implementat ca să evidenţieze ideea de familie, au fost printre factorii care au stimulat interesul şi curiozitatea clienţilor. Pe durata promoţiei, aceştia pot câştiga 85.000 de premii, dintre care 168 de premii a câte 1.000 RON, viraţi direct pe card.

Promoţia continuă până pe 23 octombrie, în 42 de hipermarketuri Carrefour, real,-, cora şi Auchan, în 13 oraşe din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Constanţa, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.

Comercianţii participanţi sunt 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,-, 7 magazine cora şi 7 magazine Auchan din toată ţara. Campania are loc de joi până duminică: joi şi vineri între orele 14-22, iar sâmbătă şi duminică - în intervalul 10.00 - 22.00.

La succesul înregistrat de campanie până acum a contribuit şi serviciul de ultimă generaţie Location Based Advertising, recent lansat de Vodafone - unul dintre elementele de noutate în materie de promovare. Prin intermediul său, clienţii sunt informaţi de existenţa şi mecanismul campaniei imediat ce ajung într-unul dintre magazinele participante.

# # #

Despre MasterCard

MasterCard (NYSE: MA) este o companie globală de plăţi şi tehnologie. Operează cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume, oferind un liant între consumatori, instituţii financiare, comercianţi, autorităţi şi companii din peste 210 de ţări şi teritorii. Produsele şi soluţiile MasterCard fac activităţile zilnice de comerţ - cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanţelor - mai simple, mai sigure şi mai eficiente pentru toată lumea. Aflaţi mai multe informaţii pe site-ul www.mastercard.com, urmăriţi-ne pe Twitter @mastercardnews sau participaţi la discuţiile de pe blogul The Heart of Commerce - http://bit.ly/r7DDKi.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii