Licitație Constanța Proiect de colectare și valorificare a gunoiului de grajd la Mihail Kogălniceanu județul Constanța. Ce valoare are contractul (DOCUMENT)
Licitație Constanța: Proiect de colectare și valorificare a gunoiului de grajd la Mihail Kogălniceanu județul
18 Sep, 2025 10:25
ZIUA de Constanta
510
Marime text



Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 2.295.772,88 RON, iar termen limită pentru depunerea documentației este 06 octombrie 2025 ora 15:00.
Licitația vizează executarea de lucrări pentru crearea unei platforme comunale și a unor platforme individuale de colectare a gunoiului de grajd în comuna Mihail Kogălniceanu, Constanța, cu un termen de execuție de 4 luni.
Obiectul contractului îl constituie execuția de lucrări pentru proiectul „ „Sisteme integrate de colectare și valorificare a gunoiului de grajd - UAT Mihail Kogălniceanu, județul Constanta” pentru înființarea unei platforme comunale tip 3, precum și amplasarea a 4 platforme individuale, 3 de tip 2 și 1 de tip 1 în gospodăriile fermierilor mici și mijlocii (până la 100 Unități Vită Mare (UVM) care își au domiciliul sau dețin animale în Comuna Mihail Kogălniceanu.
Valoarea estimată a achiziției este de 2.295.772,88 lei fară T.V.A astfel:
- Amenajarea terenului – 4.646,40 lei
- Amenajări pt protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială:6.933,43 lei
- Construcții și instalații: 2.200.056,24
- Dotări:Stâlp iluminat h=6m, echipat cu 2 brațe – 2buc: 8.400 lei;
- Corp de iluminat exterior echipat cu o sursa LED 1x50W, cu senzor crepuscular, montaj aparent, iluminat normal, grad de protecție IP65, alimentat de la panouri fotovoltaice inclusiv automatizare și stocare energie – 4 buc: 14.000 lei;
- Grup electrogen 5K – 1buc: 6.000 lei;
- Instalație de împământare stâlpi și grup generator -1buc: 4.200 lei;
- Camera supraveghere -4buc:9.000 lei
- Organizare de șantier: 40.236,81 lei
- Probe tehnologice și teste: 2.300 lei
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Belu Ancuta Daniela – primar; Pandrea Daniel Ionel - viceprimar, consilier, Nadolu Roxana – secretar general, Pariza Gabriela – inspector contabil, Filip Oană - Inspector asistent, Responsabil achiziții publice, Ghita Liliana - consilier juridic, Gheorghe Elena - inspector superior, Pariza Rodica - referent contabilitate, Consilieri Locali: Bogza Mihaita Ovidiu, Bursuc Gabriel, Bursuc Lacramioara-Emilia, Butcaru Sorin, Caiali Zulchefir, Guraliuc Daniel, Ianca Nicusor, Iorganda Hristu, Panainte Toader, Petre Floriana, Puiu Constantin, Sandu Adrian, Turea Alexandru, Velicică Stoian.
Data de deschidere a ofertelor este 6 octombrie 2025 ora 15:00 în SEAP.
Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:Nadolu Roxana - președinte cu drept de vot; Colciu Veronica - membru cu drept de vot; Pariza Rodica - membru cu drept de vot.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise
Citește și:
Expropriere controversată la Mihail Kogălniceanu. Statul obligat să plătească diferențe de despăgubire
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii