Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:43 31 01 2023 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Constanta

ro

05 Dec, 2013 20:18 45186 Marime text
Puteti formula reclamatii la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Constanta pe adresa de e-mail reclamatii.constanta@opc.ro.

TELCONS: 021 9551 - telefon cu tarif normal in reteaua Romtelecom, din toate retelele, la care puteti adresa direct reclamatii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Adresa: str. Poporului nr. 121 bis
Telefon: 0241/550.550
Fax: 0241/631.528
E-mail: constanta@opc.ro
Web: www.opc-constanta.ro
Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Ionut Ionita 10 Aug, 2021 15:20 Oameni buni,. sunt uimit si oripilat de aceste comentarii . NU POSTATI UNDE TREBUIE DOMNILOR ! NU AICI ! AICI NU SE UITA ANPC-ul.. acesta este un simplu site al unui ziar local ! Trimiteti mail la anpc, nu mai scrieti aici.. vad ca va dati si numerele de telefon si toate informatiile... incetati ca deveniti penibili ! :((( suntem in secolul 21 si daca scrie cineva pe un site legat de ceva anume.. acolo scrieti si dumneavoastra problemele.. cu toate ca nu are legatura sula cu prefectura.. invatati sa folositi internetul si armele legale
  • Libra Doru 02 Jul, 2021 22:34 am o reclamatie pe care nu am putut sa o trimit, deoarece adresa Dv. de E-mail , reclamatii.constanta@opc.ro. nu poate fi preluata, am fost atentionat sa o corectez.
  • Doru 05 Sep, 2020 11:28 In data de 3 Septembrie m-am decis sa merg la service in Constanta pentru a face o verificare vis a vis de o problema cu încălzirea apei la motor. ( Eu sunt din Craiova și eram în concediu la mare )M-am dus la firma Motors Pronto SRL din Constanta unde m-a abordat un tip de aproximativ 40 de ani, că se rezolva sa facem o verificare. Au făcut diagnostic și mi-au spus joi pe 3 septembrie că mașina are nevoie de doua ventilatoare unul la motor și altul la clima. Am spus ok, sa procedam așa că sa o reparam . Deoarece joi era ora 15 30 au spus că doar Vineri dimineață îmi pot face mașina, ( că trebuie să las mașina în service că era deja desfăcută și nu se mai poate ocupa nimeni de ea) acel tip la 40 de ani. Și că sa vin după ea vineri la 12, am venit, am platit cheltuiala in valoare de 1250lei, ce au schimbat la mașină nu mi-au arătat am factura doveditoare. Nu aceasta este problema deoarece cand să plec cu mașina de pe loc mi-a ieșit fum de la motor apărând alta avarie in circa 200 de m. Când m am întors la ei mi-au spus că am un injector defect. Mașina a fost în perfectă stare de funcționare când le-am dus-o, se poate vedea pe camere. Mi-au desfăcut motorul pe acest motiv și nu au rezolvat nimic. Mi-au spus că sa merg sa cumpăr injector că oferta lor era de 4000 de lei pentru un injector. Zis și făcut m-a trimis la dezmembrari la Agigea și am achiziționat un injector second fara factura însă am ajuns după program și nu s-a mai ocupat nimeni de mine Vineri pe 04 09 2020, și că sa revin astăzi de dimineață, Sâmbătă 5 septembrie 2020. Zis și făcut, între timp am fost preluat de un barosan de 60 70 de ani care m-a tot luat peste picior că da le dau 4000 lei sa îmi facă mașina. Astăzi au montat injectorul și mașina nu funcționează merge că un tractor, am filmare doveditoare. Am fost nevoit să iau mașina și să o duc să o iau pe trailer că sa pot merge acasă la Craiova. Am stat 3 zile in service pentru ce? Că sa plec cu mașina stricată? Nici măcar nu știu exact cum mi-au stricat mașina, pe factura scrie că au umblat și la instalația electrică iar eu nu le-am cerut acest lucru, nu am semnat acest lucru. Nimeni nu le-a dat acordul sa intervina la instalatia electrica că nu era necesar. Tot ce au făcut au făcut fără stirea mea, și este posibil că intervențiile lor sa fi dus la avaria mașinii. Sau orice s-ar fi întâmplat nu mi-au spus nimic referitor la asta.
  • Neagu Mariana 13 Mar, 2020 12:05 Sunt coproprietară și colocatară în imobilul de pe Bd. Mamaia Nr. 1 A,unde funcționează un cabinet medical de stomatologie dermatologie pentru care eu nu mi-am dat acordul de funcționare ! Toate deșeurile medicale și obișnuite, doamna doctor le depozitează în holul și curtea comune ale imobilului, de luni întregi ! De trei zile am scris pe poarte imobilului că există PERICOL DE CONTAMINARE DIN CAUZA DEȘEURILOR MEDICALE NEADECVAT DEPOZITATE ! Nu s-a sesizat NIMENI ,NICI O AUTORITATE DE DOMENIUL CĂREIA APARȚINE PROBLEMA !
  • Popa Florin Dan 03 Aug, 2019 13:00 Bună ziua! Mă numesc Popa Florin Dan și vreau să semnalez următoarea problema ! Ieri seara 02.08.2019 in jurul orei 22.00 am cumpărat o inghetata cu aroma de mango pentru fica mea de la Emilia Cremeria din Mamaia. La aproximativ 3 ore fiicei mele i sa făcut rău având stări de voma și dureri de stomac cu scaune diareice repetate până astazi 03.08.2019 Acum ne pregătim să mergem la spital deoarece se simte la fel de rău și după administrarea de antidiareice și probiotice pentru stomac. Cu speranța că se vor lua masuri in legătură cu această speță mulțumesc anticipat !
  • Oana Macovei 29 Jul, 2019 01:01 Re: Buna ziua! Si ma scuzati de deranj! Doresc sa va împărtășesc o neplăcere pe care am avut-o la un salon din Medgidia! Eu am facut o programare la salonul de infrumusetarea Mary&Alex din Medgidia pentru un tratament al parului care costa 100 de lei.Cand am ajuns acolo aceștia mi-au spus că tratamentul respectiv nu ajuta foarte tare părul si mi-au spus sa imi fac tratament de îndreptare cu keratina deoarece acest tratament are rolul de al lasa drept al face matasos si lucios si nu voi mai avea nevoie de acel obiect de îndrept părul.. Am zis ok daca asta este un tratament care lasa părul perfect drept si nu voi mai avea nevoie de placa il voi face! Si l-am făcut! Rezultatul a fost îngrozitor!!! Varfurile nu erau drepte iar aceștia au încercat să mă păcălească a luat placa de par si la întins deoarece eu le-am atras atenția ca părul nu este drept cum ar trebui. La sfarsit mi-au spus că trebuie sa cumpăr produse speciale de la ei pentru acest tratament (sampon
  • NELEAPCA VALERIU 25 Jul, 2019 16:58 Buna ziua Am cumparat un trafalet de la mag.Top sop Constanta situat pe str.RASCOALEI 1907 nr. 10 cu factura nr.R00570000619415 din data09.07.2019. produsul nu sa comportat precum in reclama de la tv. practic curge varul lavabil pri marginile aparatului,mam prezentat la mag.si am predat produsul ,am incercat sa cumpar un alt produs dar am fost refuzat pentu a veni in alta zi sa primeasca conf. de la Bucuresti.Atunci eu am refuzat si am cerut returnarea banilor pe produsul respectiv Care este procedura de a solutiona acest litigiu Eu nu am timp sa fac figuratie la respectivul magazin. Cu respect VALERIU.
  • Gabriel Ricciardelli 19 Jul, 2019 16:45 Bunaziua pe ziua de 19.07.2019 la ora 9:11:41 am achizitionat o incarcare de google play de 15 € de la o statie de plata de la cet constanta... si am primit doar un bon care este blocat si fara nici un cod de google play! Am sunat furnizori si au spus ca ei nu au cum sa ma ajute! Am aruncat 78 de lei in gunoi!!!
  • amet 16 Jan, 2019 16:10 buna ziua am luat un tv.de la auchan dupa nici doua luni am observat ca ecranul,displey joaca in carcasa am sesizat acest lucru la care ei incercau sa ma convinga ca asa este normal,lam lasat la reparat dupa 14 zile aceiasi problema au trimis televizoru la un service gresit am fost nevoit sal mai las pentru alte cateva zile mai sunt cateva televizoare cu aceiasi problema pe raft este suficient sa pipai ecranu. si cu toate astea continua sa le comercializeze cat despre unii angajati ai senzatia ca faci afaceri cu vagabonti de pe strada dubiosi o tin pe a lor si cu asta basta
  • stefan vasile gabriel 06 Jan, 2019 15:39 Buna ziua! pe data de 17 12 2018 am facut comandau, on line de la altex o consola ps4 si un controler dual shock. pe data de 20 12 2018 s-a livrat controlerul dar consola nu a mai ajuns! am luat legatura cu reprezentantii altex ,am trimis si un email in care am expus problema chiar mi-au transmis si un nr. de inregistrare al solicitarii CAS-282044-X0K3!! Nu am primit raspuns ! am cerut informatii la firma urgent cargus constanta ,personal la sediu am primit ridicari din umeri!! am accesat on line urgentcargus sectiunea urmareste awb,am primit un sms precum ca expedierea se afla livrat la domiciliu si comfirmat! acesta este nr. AWB ALXR 10130963. VA MULTUMESC!
  • Lavinia 22 Oct, 2018 13:51 Buna ziua, Imi poate da cineva o adresa corecta pentru reclamatii va rog! Mailul de mai sus nu este activ se pare si pe site-ul lor oficial se dau erori de fiecare data cand incerc sa depun reclamatia. Multumesc
  • Ioana 20 Oct, 2018 22:49 Bună seara,locuiesc în vecinătatea hotelului Pacific str fulgerului nr99,lângă Academia Navala,hotelul este construit de aproximativ 10 ani ,timp în care în restaurantul hotelului s au făcut nunti și botezuri,distanta dintre hotel și blocul în care locuiesc este de aproximativ 20 metri. Am făcut sesizări la primărie pt ca acest hotel nu are autorizație pt astfel de evenimente (fiind distanta fata mica intre cele doua cladiri cred ca nu aveau Cum sa obțină o astfel de autorizație și din câte știu trebuie și acordul vecinilor iar asociația noastea nu ar fi fost de acord cu așa ceva),gălăgia pe care o suportam la fiecare sfârșit de săpt este infernala. Politia locala nu a luat masuri,din contra au venit cu diverse pretexte și scuze pt administratorul hotelului. Ce putem face noi, am sunat și la tel de urgenta 112 ,au venit și au făcut datoria și după ce au plecat noi am suportat injuriile nuntașilor.
  • Radu Andrei 28 Aug, 2018 14:09 Buna ziua, Ma numesc Radu Andrei si sunt cazat la hotel Voila Mamaia, camera 1204 in perioada 27.08 - 31.08.2018. Am urmatoarea problema: fumul infernal scos de centrala pe lemne. Nu pot efectiv sa ies pe terasa pentru ca respir fum. Am venit cu copilul la recomandarea medicului pentru aerul sarat. As vrea sa stiu normalitatea in situatia exprimata tinand cont de faptul ca dsoara de la receptia mi-a spus ca asta este situatia si nu au ce sa faca; dna care face curatenie a spus cerandu-si scuze ca din cauza fumului nu pot deschide usile pe partea cu vedere spre lac din cauza fumului. Rezervarea am facut-o pe booking, iar pozele nu reflecta in totalitate realitatea. Sa-mi spuneti ce se poate face. Astept raspunsul dumneavoastra oficial. Cu deosebita stima, Radu Andrei 0769289069
  • Lamureanu lucica 27 Aug, 2018 06:59 Bună ziua as dorii sa fac și eu o sesizare an legătură cu un agent comercial din constanta str Palas este o vila pe partea dreaptă cum se intra pe strada va menționez că ieri an jurul orei 12 am intrat an acest magazin să cumpăr niște cozi de porc vânzătorul mi le-a dat am ieșit din .magazin erau expirate cu data de ieri și chiar erau verzi an alta zi am cumpărat smântână avea gust de acru va ridica din suflet să-i faceți un control acestui patron sânt foarte multe mărfuri care le modifica termenii va pot lăsa Nr meu este 0732788474 ptr mai.
  • Anonim 18 Aug, 2018 08:42 Suntem cetățeni ai acestei țări, avem obligații dar totodata și drepturi.Ne întrebăm de ce preferă românii să_și petreacă concediile în țări străine?!Mulți spun că litoralul românesc este plin de gunoaie, adevărat, dar acest aspect rezultă din lipsă de educație și lipsă de respect;prin urmare, suportăm consecințele.În opinia mea, ce este mai grav este faptul că toți comercianții încearcă să te fure, da, acesta este cuvantul potrivit.În concluzie, ar fi necesar efectuarea unor controale, inclusiv în ceea ce privește administrarea sezlongurilor "rezervate" pentru care se solicită o suma exorbitanta, respectiv se plătește "rezervarea", evident fără bon fiscal, pentru cei care "pică în plasă", este inadmisibil așa ceva!Acești băieți cu saltelele în spate ridică din umeri " eu nu am ce face"'.Deci șefu, pe lângă prețul, deloc mic, mai are nevoie și de un ciubuc.Vânzătorii ambulanți se anunță "vin mascații", vine sefu, un tip mare și înfricoșător " lăsați totul jos", deci, cum stă treaba cu scalvia?!Bonurile fiscale sunt la oferta! Stai pe ce sezlong vor alții,dacă nu plătești "rezervarea" care este 10 lei/sezlong + plus prețul afișat, evident nu se poate elibera bon, încerci să găsești un restaurant fără muște, etc.Mă întreb, ca orice cetățean român care muncește în acestă țară, plătește taxe, lasă pe.litoral o sumă frumușică, unde este OPC și ANAF Constanța?!
  • Todor alexandru 09 Aug, 2018 13:51 de ce de doua luni jumate se sparge pereti locuiesc pe str. brizei. nr.11. bl. fa.3 .sc.d. mai precis la ap.36 de pe aceasi scara...
  • Busuioc Iulian 09 Aug, 2018 12:58 In urma reclamatiei 1640 din 20-07-2018 am recuperat salariul de la piraeus bank in aproxim o saptamina Va multumesc pe aceasta cale
  • Costandache Viorica 04 Aug, 2018 07:54 Buna ziua In Mamaia Sat respectiv Navodari exista o terasa pe plaja The pirates care 24 ore din 24 au muzica foarte tare. Nu mai avem reguli, nu mai avem legi?? Cum este posibil asa ceva? Suntem la o distanta de aproximativ 100 metri si nu am putut dormi toata noaptea . Este singura terasa la care muzica urla non stop. Va rugam sa semnalati acest lucru. Multumim
  • Vio 31 Jul, 2018 12:33 Piața Tomis 2...e dezastru....miroase urat, NU dau bon,NU au preturile afisate...etc.Piața lui PAPURĂ VODĂ 😂😂😂
  • Cosmin 21 Jul, 2018 02:34 El Comandante ma distram cu prietenii mei badigarzii se iau se mine...
  • ene marian 15 Jul, 2018 18:02 am loc de parcare achizitionat de la primarie distanta nu corespunde se circula pintre masini unde nu este circulat au distanta dubla mai parchiza o masina pana la mina
  • ela 11 Jul, 2018 10:45 Aseara am mancat in Mamaia, la restaurantul La Fattoria. Am platit o consumatie de 1300 (fructe de mare, salate de somon, vin etc) pentru cinci persoane si tuturor ne-a fost rau. Cred ca e cazul unui control serios in bucataria acestei locatii.
  • Dragu eugen 10 Jul, 2018 11:17 Buna ziua am si eu o problema am fost si eu ier sa fac masina la firma omega autopartas si am vorbit cu un mecanic si ma pus sa ami cumpar niste sufe pentru masina pentru un reno megan 2005 si am venit cu ce miau spus sa cumpar si nu mai era mecanicul si am vrut sa vorbesc cu cineva de aici si nu vb nimeni cu mine ce pot sa fac si eu pe ei scrie capital nu stiu ce firma este dar nu existe nimeni sa vina sa se ia de ei nu au respect nu vb frumos
  • PASLARU IONUT GABRIEL 06 Jul, 2018 10:14 DOMINLOR NUMAI DUMNEAVOATRA MA PUTETI AJUTA; AM LUAT O COMBINA FRIGORIFICA BIKO DE LA TONIS CONSTANTA ,ESTE IN GARANTIE SI MI S-A STRICAT DE TREI ORI,AM SOLICITAT SA MI-O SCHIMBE SI ARUNCA PISISICA UNII PE ALTII,AM FACUT SESIZARI PESTE SESIZARI DAR FARA REZULTATE ,TRAIM IN ROMANIA , MULTUMESC PTR INTELEGERE
  • gomoiu silviu 03 Jul, 2018 11:04 buna ziua! am vrut sa iau legatura cu cineva de la firma URGENT CARGUS in legatura cu un colet! dupa ce am asteptat ca prostul la telefon( 20 minute), sa intru in legatura cu un operator, mi s-a intrerupt apelul automat! este bataie de joc la adresa noastra! v-am sunat pe ambele numere de telefon, si nu a raspuns nimeni! este posibil asa ceva?
  • Pirtea Mihai 25 Jun, 2018 18:54 buna ziua am comandat piese pentru atv de la firma OPTERA.RO este din constanta am platit an avans pesele cu cardul si de 13 zile tot astept sa vina piesele am sunat si tot ma amana zicand ca nu este gata comanda pentru curier eu cred ca este teapa va rog sa luati masuri sa verificati firma respectiva astept un raspuns
  • Humulescu Mihaela 24 Jun, 2018 11:36 Azi 24.06.2018 am călătorit din Eforie Sud la Mangalia cu 7 lei. La întoarcere alta firma cu 10 lei. Tariful era Mangalia Constanta si pana in Eforie Sud tot atât a luat. Nu mi se pare corect. Dacă mergeam o statie tot atâta plăteam ?
  • Adrian 25 Feb, 2018 15:12 Buna zioa azi va rog cum pot sa fac o reclamație la un magazin de-i Cernavodă Magazinul ALTEX Romania Bătaie de joc cu clienți ( Am schimbat ce va la unitate și mea stricat al ce va de 2 Luni mă tot plimb cu unitatea ) va rog daca mă poate să mă ajute ci ne va Mulțumesc
  • florentina 28 Nov, 2017 17:04 Stati linistiti si daca mergi la ei,tot nimic nu rezolvi
  • Rodica 01 Aug, 2017 18:31 Fratilor!!!!!!"raspundeti la telefon ca deaia il avet.....
  • Valentin 18 Mar, 2017 13:11 Si eu incerc sa sun la ei si nimeni nu-mi raspunde, culmea imi spune robotul ca telefonul e defect????. Cum e posibil sa aiba doar un singur telefon in ditamai unitatea?, e ceva la mijloc mie nu mi-e clar?....
  • carolina 13 Feb, 2017 01:26 cum Mama Dracu' fac o reclamatie ANPC-ului ca sunt nefunctionali? frate, practic , NU VA FACETI MESERIA ! sunt consumator, consum 24/24 , platesc taxe si am drepturi! am dreptul sa imi raspunda cineva la tel cand ne arde lumea cu vreo mancare stricata sau suntem victimile unui abuz din partea comerciantilor ! voi sunteti chiar nesimtiti? hohaiale : protectia consumatorului, pai eu am consumat si m am nenorocit , cine ma ajuta ? domnul isis hristos, cine dracu' altcineva!!!
  • cristina 27 Jan, 2017 21:10 Sa va spun ce-am patit azi, 27 ianuarie 2017.Ma duc la Autogara din Tomis III, Constanta sa iau microbuzul de 9.30 spre Harsova.Ma urc in microbuz la ora 9.00, mai urca 3 persoane si asteptam ora plecarii,9,30.La ora 9.30 vine soferul si ne da jos din microbuz pe motiv ca nu mai pleaca ca nu sunt suficienti calatori si ar lucra in pierdere.A venit si casierul care strange banii si ne spune ca avem alt microbuz la ora 10,30.Acest microbuz era tot de la firma lor. Pentru mine 10,30 era o ora tarzie in conditiile in care la ora 11 incepeam orele la scoala din Ciobanu.Ceilalti oameni din microbuz aveau si dansii programul lor.Cine trebuie sa controleze aceste firme, cine le da licentele si de ce ii lasa sa faca transport public cu niste jafuri murdare, ruginite si nesigure? Pe mainile cui ne dam vietile? CT 93 NAR Acesta este numarul microbuzului de 9,30. Face curse pe ruta Constanta – Harsova.
  • Irina 09 Sep, 2016 20:35 De ce nu răspunde nimeni?
  • Tase 29 Aug, 2016 17:24 Cum putem sa luam si noi legatura cu opc daca e programul 24 din 24 ? Am si eu o problema acum si nu reusesc sa iau legatura deloc
  • Moscaliuc gheorghe 28 Aug, 2016 04:35 Nu stiu exact cui să mă adresez pentru a opri neregulile si hoția pe care le am întâlnit la autoservirea Berlin din Eforie nord.In primul rând afișarea prețului induce în eroare consumatorii; este afișat la suta de grame,portia este cântărită cu farfurie cu tot pe un cantar fără vizibilitate ajungând că porția comandată să coste de3;4 ori mai mult.La masă am constatat că cartofii comandați erau acri,mi s-au înlocuit cu alții din bucătărie;cînd sa mănânc ciorba de pui am văzut că aripioara avea fulgi pe ea.Bineinteles că nu am mai mâncat fiind păgubit de 50lei.Va spun aceste lucruri în speranța că măcar alți consumatori nu vor mai fi prostiti pe banii lor
  • Sorin 17 Aug, 2016 22:10 Buna seara,sunt in concediu la mare,in Neptun si nimeni nu primeste bonuri de masa,de ce ada mare nesimtire,nu e Romania,sunt cumva in alta tara,cum e posibil asa ceva,as dori o explicatie sau nu sunteti in stre,cu respect si o seara buna.
  • fara nume 11 Aug, 2016 19:03 NU RASPUNE NIMENI LA TELEFON DUPA ORA 16.TREBUIE SA FIE 24 DIN 24 PT PROBLEMELE CETATENILOR.RUSINE
  • silica 09 Aug, 2016 13:21 saptamana trecuta am cumapart un pepene galben dintr/un aproyar din Tomis II, i/am dat copilului in varsta de 4 anisa manance, iar dupa o ora a inceput sa acuze dureri grave de burtica si a inmceput sa verse timp de doua zile, inclusiv apa pe care o bea. as dori sa se faca un control la acest aproyar, sa se verifice in spcial pepenii, pentru ca putem otravi copiii.
  • Tescaru Vasile 09 Aug, 2016 12:49 vreau sa stiu daca locatarii unui bloc sunt obligati sa suporte 'obligatoriu'' costurile de bransare la gaze ale blocului in care locuiesc ,chiar daca nu vor sa se racordeze pe viitor la reteua de gaze.si daca au aceasta ''obligatie'' conform carei legi,sau este un abuz din partea administratiei.. astept un raspuns..va multumim.
  • Mariana S. 23 Jul, 2016 13:35 In Constanta langa Primarie exista un Nonstop cu Western Union. Vesnic mentioneaza angajatele ca nu au valuta pentru clienții care au de primit valuta iar clientul in necaz/grabit trebuie sa accepte echivalentul valutei in lei la cursul cel mic. Acelasi "patron" - sarlatan, are si in magazinul/mall Tomis din centrul oradului dar si la Citty Mall tactica fiind aceeasi. Au afisat nr pt protectia consumatorului 0219551, nr la care suna vesnic ocupat. Nici la 0241 550 550 Protecția consumatorului Constanța nu răspunde nimeni. La ce mai exista aceasta instituție daca nimeni nu face nimic? Cum sa nu circule hotii legali de izbeliste in aceste condiții daca tot sunt acoperiți? De ce si cine ii protejeaza, ne putem intreba????
  • mai multi locatari 19 Jul, 2016 13:55 Sunt un locatar al asociatiei de proprietari 263 din Constanta ,str Badea Cartan nr 3 bl tl4 si tl5. Administratora noastra nu pune stampila pe chitantele pe care ni le taie cand platim intretinerea,chitantele de la administratori vechi au stampila. Cand o intrebam de stampila spune mereu ca a uitato acasa. Este normal sa primim chitantele fara stampila administratiei? Program administratie martea intre orele 17-19.
  • Florinel 20 Apr, 2016 13:55 Bună ziua. Ma numesc Florin și vreau sa va aduc la cunoștință următoarele cuvinte. În orașul Hârșova exista o Brutărie lângă liceul Ioan Cotovu.. Unde se face pâinea locatarilor din acest oraș. Acolo în interior nu exista vestiar unde sa se schimbe angajați.. Ba mai mult se găsesc fire de par în pâine în care noi o mâncăm zilnic. Și sunt locatari ca nu au curajul sa meargă sa facă vreo sesizare patronului pentru ca ii înjură sare și la bătaie dacă e nevoie.. Sunt atâtea ne întregului încât nu va puteți imagina.. Va rai frumos luați niște masuri în acest caz . Pentru ca ne va îmbolnăvi pe noi. Dar și pe copii noștri mulțumesc
  • Udrescu Viorel 16 Mar, 2016 15:43 Nu inteleg pastrarea secretului datei de fabricatie, prin folosirea unei codificari marcate pe acumulatorii auto produsi de firma Rombac-Bistrita care de la an la an este mai enigmatic. Exemplu concret am cumparat pe data de 15.03.2016 un acumulator Rombac cyclon 55 Ah, cu inscriptionarea B154B1.Nici producatorul nu comunica modul de notificare. Sa inteleg ca trebuie sa cumpar ceva despre care nu stiu cand este fabricat?