Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:54 14 04 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sportul în aer liber, doza de sănătate la început de primăvară

ro

09 Mar, 2021 00:00 2572 Marime text
 
  • Având în vedere că temperaturile au început să crească, este momentul ideal pentru a practica un sport în aer liber.

A venit primavara, anotimpul în care mulți încep să se pregătească pentru a avea mult râvnitul „beach body”. Mișcarea este cea mai bună modalitate de a ne menține în formă și a căpăta un corp sănătos și atrăgător.
 
Antrenorul de fitness Gabriel Caniggia recomandă mișcarea în aer liber acelor persoane care au un program foarte încărcat.
 

„Din fericire, sportul practicat în mod regulat aduce numeroase beneficii organismului atât din punct de vedere psihic, cât și fizic. Totuși multe persoane nu pot ajunge la sala din cauza programului, iar atunci eu le recomand și încurajez aceste persoane să faca sport în aer liber” , transmite Caniggia.
 
Antrenorul subliniază numeroasele beneficii ale sportului în aer liber.
 

„Sportul în aer liber aduce cu sine foarte multe beneficii, acesta având în prima fază efect terapeutic fiind un excelent antidepresiv natural. Un alt beneficiu este desigur expunerea la soare care conferă organismului aportul necesar de vitamina D. Încă un beneficiu este faptul că îți poți implica familia și prietenii transformând astfel sesiunea de antrenament în ceva distractiv și solicitant în același timp” , mai spune el.
 
Caniggia ne dă câteva idei de sporturi ce pot fi practicate în aer liber în această perioadă a anului.
 
„Putem practica o varietate foarte mare de sporturi în aer liber, însă eu recomand mișcarea pe care o considerăm cea mai accesibilă și potrivită pentru noi. Având acest lucru în minte, putem încerca alergatul, ciclismul, tenisul, fotbalul, plimbatul cu rolele sau Tai Chi-ul. Toate aceste ramuri sportive ne pot ajuta să pierdem kilogramele în plus dacă sunt făcute regulat și urmăm o alimentație în conformitate cu obiectivul propus” , explică antrenorul.
 
Iată câteva moduri în care un antrenor personal ne poate ajuta chiar dacă nu mergem la sală.

 
„Dacă se poate ar fi ideal să optăm și pentru un antrenor cu experiență care să creeze un program de antrenament în aer liber. Având un antrenor experimentat, cu siguranță vei ști cum să execuți corect și ce exerciții să alegi în functie de țelul propus. Motivația și îndrumarea vor fi nelipsite chiar și în zilele mai dificile” , subliniază Caniggia.
 
Sursa foto: ZIUA de Constanța
 
 
 
 
 
 
 
 
   

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii