Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:54 07 05 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Bolile cardiovasculare, ameliorate cu uleiul din sâmburi de struguri

ro

28 Apr, 2021 00:00 1834 Marime text
  • Folosirea constantă a uleiului de struguri în salate este suficientă pentru evitarea unor boli vasculare cum ar fi ateroscleroza, fragilitatea vasculară sau arterita.
  • Consumarea uleiului din sâmburi de struguri presat la rece previne ischemia cardiacă și tulburările circulatorii, hipertensiunea sau tensiune arterială oscilantă și ajută la reglarea tranzitului intestinal.
Proprietățile diuretice și depurative ale strugurilor sunt de mare ajutor pentru persoanele care se confruntă cu probleme le legate de digestie. O formă eficientă în aceste afecțiuni este tratamentul cu ulei din sâmburi de struguri.

Ori de câte ori vorbim despre efecte terapeutice , ne raportăm doar la uleiul de struguri obținut prin presare la rece, cel care se obține prin încălzire pierzându-și cea mai mare parte a proprietăților vindecătoare, scrie autoarea Mariana Borloveanu în cartea sa intitulată "Leacuri mănăstirești".

Consumarea uleiului din sâmburi de struguri presat la rece previne ischemia cardiacă și tulburările circulatorii, hipertensiunea sau tensiune arterială oscilantă și ajută la reglarea tranzitului intestinal.

Folosirea constantă a uleiului de struguri în salate este suficientă pentru evitarea unor boli vasculare cum ar fi ateroscleroza, fragilitatea vasculară sau arterita.

O cură de șase luni în timpul căreia se consumă zilnic trei linguri din acest ulei duce la reducerea suprafețelor cu echimoze produse de fragilitatea capilară și previne accidentele vasculare.

Toate aceste efecte benefice se datorează faptului că uleiul de sâmburi de struguri conține grăsimi nesaturate care ajută la menținerea elasticității vasculare precum și substanțe care împiedică procesele degenerative ale vaselor sangvine.

Acest ulei este recomandat în mod special persoanelor care au avut o dietă cu multă carne, prăjeli și uleiuri rafinate dar și celor care au o dietă săracă în fibre.

Ti-a placut articolul?

Comentarii