Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
22:34 24 11 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Sesiuni de consultări cu presa, autorităţile locale şi societatea civilă Programul „Heineken pentru Comunităţi“, la a patra ediţie (galerie foto)

ro

16 Apr, 2014 00:00 750 Marime text
Asociaţia CSR Nest a lansat ediţia a patra a programului „Heineken pentru Comunităţi“. Pentru prima dată de la înfiinţarea programului, în acest an au fost organizate întâlniri cu reprezentanţi din presa locală, ai autorităţilor publice şi ai societăţii civile.
 
Reprezentanţii Asociaţiei CSR Nest s-au întâlnit, ieri, la Constanţa, cu jurnalişti din presa locală, pentru a stabili problemele cu care se confruntă constănţenii. „Vrem să identificăm împreună nevoile comunităţii constănţene, deoarece, în ediţia 2014 a programului nostru, ne dorim ca linia de finanţare să meargă în funcţie de priorităţile identificate. Încercăm, de la an la an, să aducem noi şi noi îmbunătăţiri programului, şi de aceea am decis să ne întâlnim. În prima jumătate a lunii viitoare, după ce vom centraliza aceste nevoi, vom lansa ediţia 2014 a programului de responsabilitate socială «Heineken pentru Comunităţi». Scopul nostru este să dezvoltăm programe de responsabilitate socială alături de companii din România“, a spus Sergiu Sebeşi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.

Promovarea potenţialului turistic al Dobrogei, educaţia culturală a copiilor şi a tinerilor, înfiinţarea taberelor în aer liber dedicate acestora, organizarea unor festivaluri ale minorităţilor, educaţia civică a populaţiei, dar şi educaţia în ceea ce priveşte cultura voluntariatului au fost câteva dintre propunerile expuse la întâlnirea de ieri, de la Constanţa. Reprezentanţii Asociaţiei CSR Nest şi-au propus să stabilească liniile prioritare de finanţare pentru fiecare oraş, având în vedere că nevoile diferă la un oraş la altul. „Începând cu ediţia din 2014 a programului «Heineken pentru Comunităţi», am decis să includem şi o sesiune de consultări cu reprezentanţi ai mass-media locale, ai autorităţilor publice şi ai societăţii civile, ai unor organizaţii neguvernamentale. Scopul este să identificăm împreună principalele nevoi specifice din comunitatea locală. Credem că ONG-urile, autorităţile publice şi presa locală pot identifica aceste nevoi, pentru că au la dispoziţie uneltele necesare, cunosc comunitatea şi specificul acesteia, presa scrie permanent despre problemele care apar, iar autorităţile sunt organul de reglementare la nivel local. Vom centraliza aceste consultări pentru municipiul Constanţa şi pentru celelalte trei oraşe (Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş), urmând ca, în funcţie de aceste consultări şi de analiza nevoilor identificate, să stabilim liniile prioritare de finanţare specifice, pentru că fiecare oraş în parte va avea cu siguranţă nevoi diferite şi, ca atare, modalităţi de intervenţie distincte. În prima jumătate a lunii mai, va fi lansat oficial site-ul dedicat proiectului, unde ONG-urile vor putea găsi toate informaţiile necesare despre program“, a spus Anda Sebeşi, vicepreşedintele Asociaţiei CSR Nest.
În cei trei ani de când a fost demarat proiectul „Heineken pentru comunităţi“, un milion de lei au fost investiţi în 20 de proiecte locale din patru oraşe: Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii