Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:50 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine va lua aproape 4,7 milioane de lei de la CJC Proiect de modernizare a comunicării cu cetăţenii prin sistem informatic

ro

19 Apr, 2014 00:00 2269 Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Furnizare echipamente, dotări, aplicaţii informatice şi licenţe pentru proiectul «Sistem informatic integrat pentru administraţia publică şi cetăţeni»“. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 10 iunie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. De asemenea, ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 90.000 lei. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice - POS CCE 2007-2013, Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat si public“, Domeniul Major de Intervenţie 2, „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice“, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare, asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar“.

Ce urmează să se achiziţioneze

Potrivit anunţului de participare nr. 150479/18.04.2014, sistemul informatic integrat la cheie, cu unic integrator pentru realizarea compatibilităţii şi integrării tuturor componentelor sistemului (hardware, software şi comunicaţii), constă în achiziţia următoarelor componente: server portal (1 bucată), server Proxy (1 bucată), server Management maşină virtuală (1 bucată), server Nod Cluster (2 bucăţi), server Storage (1 bucată), RACK+KVM (1 bucată), UPS Server (3 bucăţi), Firewall (1 bucată), Backup Storage (1 bucată), UPS-Backup Storage (1 bucată), switch (4 bucăţi), PC-uri (60 bucăţi), UPS PC-uri+LAN (120 bucăţi), imprimantă multifuncţională (15 bucăţi), echipamente de reţea, dispozitive conectare (16 bucăţi), tabletă / smartphone (15 bucăţi), imprimată portabilă (15 bucăţi). Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 4.693.084,84 lei. Din acestea, pentru achiziţionarea de echipamente TIC se vor cheltui 1.116.300 lei, fără TVA. Cheltuieli pentru dotări - aparat aer condiţionat, avertizor fum, uşă metalică pentru camera serverelor (1 bucată) - 25.000 lei, fără TVA. Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe - 3.205.384,84 lei, fără TVA. Cheltuieli pentru conectarea la infrastructura broadband - 208.000 lei, fără TVA. Cheltuieli pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN - 88.000 lei, fără TVA. Cheltuieli pentru organizarea de cursuri de formare profesională (Curs administrare baze de date, Competenţe pentru administrarea bazelor de date, Curs administrare sistem, Competenţe pentru administrarea sistemului informatic, Curs operare componenţă sistem, Competente pentru operarea aplicaţiilor sistemului de către utilizatori, Curs operare componenţă MOBIL, Competenţe pentru utilizarea echipamentelor mobile, Curs administrare PORTAL, Competenţe pentru administrarea portalului cu servicii electronice) - 50.400 lei, fără TVA.

Responsabili de organizarea licitaţiei

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţii publice, sunt: Constantinescu Nicuşor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Ţiţimeanu Ionuţ, Tăicuţu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Cenuşă Titi, Georgescu Elena, Lungu Mihaela, Mihaieşi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Bădilă Eduard Gabriel, Petreanu Raluca Alina, Tănasa Getuţa, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminiţa, Răgălie Dănuţ, Nache Ioan Mihai.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii