De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
22:15 24 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Aproape jumătate de milion de lei, costul modernizării instalaţiei electrice interioare a Palatului Administrativ (document)

ro

09 Mar, 2015 00:00 994 Marime text
Pe masa consilierilor judeţeni, care se vor întruni pe data de 12 martie în şedinţă ordinară, se va afla şi proiectul de hotărâre privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice pentru „Modernizare instalaţie electrică interioară Palat Administrativ situat în bulevardul Tomis 51, faza PT + CS +DDE“.
 
Valoarea totală a investiţiei este de 488,83 mii lei. Lucrările constau în înlocuirea tablourilor metalice existente cu tablouri din policarbonat, având gradul de protecţie minim de IP 65, echiparea completă a tablourilor cu disjunctoare automate, redimensionarea şi înlocuirea coloanelor de alimentare a tablourilor de distribuţie. „Pe fondul vechimii foarte mari a instalaţiei electrice şi al numărului crescut de consumatori, în data de 28.10.2014 s-a aprobat ca, în regim de urgenţă, să fie schimbaţi întrerupătorii automaţi USOL de 350 A de la tabloul general ce deserveşte Palatul Administrativ din bulevardul Tomis nr. 51, iar în data de 31.10.2014, tabloul electric al CJC a luat foc, întrerupându-se lucrul instituţiilor ce îşi desfăşoară activitatea în clădire. Astfel, pentru a preîntâmpina situaţii similare, a devenit necesară modernizarea instalaţiei electrice interioare, motiv pentru care, având în vedere calitatea de administrator al clădirii, CJC a semnat contractul de prestări servicii nr. 20529/13.11.2014 cu SC ‘97  Electriconst SRL Constanţa pentru «Proiectare faza PT+CS+DDR - Modernizare instalaţie electrică interioară Palat Administrativ», în baza căruia s-a întocmit procesul tehnic din care rezultă o valoare estimată a lucrărilor de 488.832 de lei“, se arată în expunerea de motive a proiectului de hotărâre. Suma estimată, de 488.823 de lei, va fi defalcată în funcţie de spaţiul pe care îl deţin comodatorii, în vederea alocării de fonduri la bugetul fiecărei instituţii, pentru achitarea contravalorii lucrărilor.
 
În secţiune Documente puteţi vizualiza proiectul de hotărâre la care facem referire în articolul de faţă. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii