De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
18:22 18 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Va scoate din conturi peste 50.000 de lei Sucursala Regională CFR va colecta deşeurile menajere din Portul Constanţa (document)

ro

27 Aug, 2016 00:00 313 Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA şi-a anunţat intenţia de organizare şi desfăşurare a unei proceduri publice în vederea atribuirii contractului „Colectarea deşeurilor menajere din locaţiile Sucursalei RCF Constanţa, din incinta Portului Constanţa”, contract în valoare estimată de 52.807,78 de lei.
 
Conform anunţului de participare nr. 391028, publicat pe licitatiapublica.ro, sucursala RCF Constanţa deţine nouă subunităţi în incinta Portului Constanţa, unde este necesară colectarea reziduurilor menajere, transportul şi evacuarea acestora, conform caietului de sarcini.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe 2 septembrie, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise la 29 septembrie, ora 18.00. Perioada de valabilitate a ofertei este 2 septembrie 2018. Cuantumul garanţiei de bună execuţie va fi de 5% din preţul contractului sectorial, fără TVA. Atribuirea contractului se va face în baza criteriului „preţul cel mai scăzut”.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef revizorat SC, Joiţa Mega - director adjunct economic, Vasilica Sbingheci - şef Serviciul Financiar, Constantin Tudor - şef Serviciul Comercial, Mihai Constantin Sapera - şef Biroul Aprovizionare - Administrativ, Violeta Mazilu - economist Biroul Aprovizionare - Administrativ, Gabriela Tiron - şef Serviciul PDFCF - economic, Alina Ciobanu - economist la Serviciul BAI, Camelia Raceanu - şef Oficiul Juridic, Marcel Butoi - jurist la Oficiul Juridic, Camelia Nacu - jurist la Oficiul Juridic, Adriana Popescu - jurist la Oficiul Juridic, Daniela Luminiţa Belu - şef Serviciul Achiziţii publice, Daniel Marius Toader - economist la Serviciul Achiziţii publice.

Condiţii pentru ofertanţi

Operatorii economici care vor depune oferte vor prezenta situaţia financiară. Aceştia mai trebuie să deţină o declaraţie privind principalele prestări de servicii din ultimii trei ani, însoţită de lista principalelor servicii prestate, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Ofertantul trebuie să facă dovada că în ultimii trei ani de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor a prestat, la nivelul unui contract, maximum trei contracte, servicii similare (servicii colectare deşeuri menajere) a căror valoare individuala cumulată a fost de minimum 26.403,89 de lei, fără TVA.

În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această procedură publică.

Ti-a placut articolul?

Comentarii