Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
12:07 27 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Sistemul de semnalizare din bazinele portuare, modernizat de CN APM Constanţa. Investiţia - peste un milion de euro (document)

ro

12 Jul, 2017 00:00 597 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) intenţionează să modernizeze sistemul de semnalizare din bazinele portuare şi de pe calea navigabilă.
 
În acest sens, va fi organizată o licitaţie pentru furnizarea serviciului de modernizare a sistemului de semnalizare din bazinele portuare şi de pe calea navigabilă, în valoare estimată de 4.777.334,6 lei (1.043.359,53 de euro).
Termenul pentru finalizarea contractului este de 12 luni de la data atribuirii. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11.08.2017, ora 16.00. Data-limită de evaluare a ofertelor este 5.09.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 47.000 de lei.
 
Obiectul achiziţiei constă în proiectarea şi execuţia a trei faruri pe extinderea digului de nord, respectiv sud; proiectarea şi execuţia unui stâlp de semnalizare de culoare albă (inclusiv echipamentul) pe aliniamentul CS-KW, astfel încât să fie balizată zona nefinalizată mol 3; furnizarea şi montajul AIS pe geamandură C-KS, care să formeze împreună cu AIS-urile C-A, C-P şi farul alb un perimetru de aterizare în portul Constanţa; proiectarea şi execuţia a doi stâlpi de semnalizare pe capetele digurilor aferente portului de lucru din Constanţa-sud (verde şi roşu); proiectarea şi execuţia unor stâlpi de semnalizare pentru înlocuirea stâlpilor de semnalizare CS-SR2; CS-SR4; CS-SG1; furnizarea şi montajul unei geamanduri A8L (inclusiv sistemul de amarare şi corpul mort) pentru înlocuirea geamandurii C-XI, a unei geamanduri tip GBN 240 (construcţie metalică); furnizarea şi montarea câte unui panou solar şi a unei baterii electrice (suplimentar) pentru sistemul de semnalizare din portul Constanţa; montare, demontare, relocare pe alte coordonate a geamandurilor C-KS, C-KE, C-KW; furnizare stoc de rezervă pentru intervenţiile de urgenţă, după cum urmează: geamandură A8L (verde) - două bucăţi, geamandură A8L (roşie) - două bucăţi, geamandură KS - o bucată, geamandură KE - o bucată, geamandură KW - o bucată, geamandură GBM 3000 - o bucată, geamandură GBP 1800 (verde şi roşie) - două bucăţi.
 
Pe lângă obligaţia de a livra echipamentele de semnalizare, furnizorul are obligaţia de a presta şi serviciile de elaborare a proiectelor tehnice şi a detaliilor de execuţie ale farurilor şi stâlpilor de semnalizare ce vor fi furnizaţi şi montaţi în baza contractului, să elaboreze documentaţiile pentru obţinerea certificatului de urbanism, a avizelor impuse şi a autorizaţiei de construire, să elaboreze proiectul tehnic şi de montaj al echipamentelor de semnalizare, cât şi documentaţiile necesare obţinerii avizelor de funcţionare pentru faruri şi stâlpi de semnalizare, în conformitate cu prevederile legale aplicabile la data finalizării.
 
De asemenea, furnizorul va face demersurile pentru obţinerea în numele autorităţii contractante a avizelor şi a autorizaţiilor de construire şi funcţionare. Contravaloarea taxelor de avizare şi autorizare (de construire şi funcţionare) solicitate de instituţiile care le eliberează nu intră în valoarea prezentului contract, ele urmează a fi decontate în baza documentelor justificative prezentate de furnizor.

Responsabili de atribuirea procedurii publice 

Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, director coordonator - Ciprian Hanganu, şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Birou Proiecte Europene - Laurenţiu Teodoru, Departament Achiziţii Publice - Aurelian Liţa, Serviciul Exploatare - Tudorel Lupu. 

Condiţii pentru ofertanţi 

Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse din ultimii trei ani, din care să rezulte că au livrat produse similare în valoare cumulată de minimum 2.350.000 de lei, fără TVA, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte. Ofertantul va dispune (proprietate, leasing sau prin contracte, convenţii, acorduri de închiriere sau prin alte forme de punere la dispoziţie) de următoarele dotări cu utilaje, instalaţii si echipamente tehnice, mijloace de transport: o macara plutitoare, un remorcher, o staţie scafandri.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii