De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
00:05 17 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Primăria, gata să achite peste 280.000 de lei Cluburile pensionarilor din Constanţa, dotate cu 13 aparate pentru cafea şi băuturi calde (document)

ro

12 Mar, 2016 00:00 886 Marime text
Municipiul Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea şi băuturi calde)“.
 
Aşa cum reise din anunţul de participare nr. 385779 / 11.03.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată a contractului este de 288.600 de lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 28 martie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 5.700 de lei.
 
Potrivit caietului de sarcini, vor fi achiziţionate 13 aparate pentru cafea şi băuturi calde, câte o bucată pentru fiecare dintre locaţiile menţionate mai jos, care vor funcţiona astfel:
 
Mai - Octombrie: pavilion de vară pentru pensionari Tomis II - parc Tomis II, pavilion de vară pentru pensionari Teatrul de Stat, pavilion de vară pentru pensionari Ţara Piticilor - parc Tăbăcărie, pavilion de vară pentru pensionari Badea Cârţan - piaţeta Badea Cârţan, pavilion de vară pentru pensionari Cet - strada Albatrosului, pavilion de vară pentru pensionari Poarta 6 - strada Brizei, pavilion de vară pentru pensionari - Parc Viitorului, zona CET, pavilion de vară pentru pensionari - Parc Casa de Cultură, pavilion de vară pentru pensionari - Parc Gară, club persoane cu handicap - Complex Tomis III, club pentru pensionari - şoseaua Mangaliei nr. 86 A, club pentru pensionari Far - strada Aurora nr. 2, bl. PF1.
 
Noiembrie - Aprilie: club pentru pensionari - strada Eliberării nr. 8, bl. I, club pentru pensionari - strada Dezrobirii nr. 123, bl. IS 3, club pentru pensionari - strada Badea Cârţan nr. 20, bl. BC 7, club pentru pensionari CET - strada Egretei nr. 2, club pentru pensionari Far - strada Aurora nr. 2, bl. PF 1, club pentru pensionari - şoseaua Mangaliei nr. 86 A, club pentru pensionari - bulevardul Al. Lăpușneanu nr. 66, bl. LE 9, club pentru pensionari - Duiliu Zamfirescu nr. 4, club pentru pensionari Tomis II - bulevardul Tomis nr. 211, bl. TS6B, club pentru pensionari - incinta City Park Mall, club pentru pensionari - strada Cişmelei nr. 16, club pentru persoane cu handicap - complex Tomis III.
 
„Prestatorul trebuie să asigure transportul şi montajul aparatelor la fiecare dintre cele 13 locaţii, fără a percepe taxă pentru aceste operaţiuni. Racordurile la energie electrică şi apă vor fi efectuate de către prestator, pe cheltuiala proprie. Aparatul va fi dotat cu un contoar de citire a produselor furnizate de acesta. Modul de funcţionare a aparatului să se facă prin introducerea unui jeton. Toate produsele trebuie să fie de bună calitate şi vor fi însoţite de certificate de calitate şi certificate de garanţie. Toate produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ cu standardele şi normativele specifice, în vigoare la data furnizării“, se precizează în caietul de sarcini. 

Responsabili de atribuirea contractului  

Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice au fost: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.

În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii