Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:17 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pompoasa titulatură sub care a fost scoasă la licitaţie şoseaua de coastă

ro

20 May, 2014 00:00 3602 Marime text
Primăria Constanţa anunţa, în luna februarie, organizarea şi desfăşurarea licitaţiei pentru contractul intitulat „Achiziţie execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii «Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern»“, proiect cunoscut de constănţeni sub numele de „şoseaua de coastă“.

Procedura de atribuire a fost anulată, în conformitate cu art. 209 alin. 1 lit b) din OUG nr. 34/2006, deoarece nu a fost depusă nicio ofertă. De altfel, vineri, 16 mai, primarul Radu Mazăre a precizat că procedurile vor fi reluate. „La licitaţia pentru şoseaua de coastă, din păcate, nu s-a înscris nimeni. Construcţia nu a început, s-a terminat finanţarea. A fost publicată licitaţia pe sistemul de achiziţii publice, dar nu s-a înscris nimeni. Vom reface licitaţia. Dacă o facem a doua oară, după aceea iar va trebui făcut studiu de fezabilitate şi aşa mai departe, facem procedurile legale“, a declarat Mazăre.
Potrivit anunţului de participare nr. 149377/20.02.2014, locul principal de executare a lucrărilor este municipiul Constanţa - între Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern. Ofertele de participare trebuiau depuse până pe data de 8 aprilie, ora 10.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Societăţile participante la această licitaţie urmau să depună o garanţie de participare de 635.000 de lei. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Regional - POR. Lucrările aferente obiectivului de investiţii „Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern“ sunt situate pe ţărmul Marii Negre, pe o lungime de aproximativ 2,6 km, de la Comandamentul Marinei (Amiralitate), până în dreptul străzii Mihai Eminescu.

Lucrările constau în: executarea infrastructurii de acces în Portul Tomis (tronson 1), amenajarea accesului (tronson 2), cu cele doua bretele de sensuri diferite, şi a unei parcări. La acestea se adaugă reamenajarea urbanistică a zonei Bellevue (zonă cuprinsă între strada Mircea cel Bătrân, partea superioară a taluzului şi blocul turn), reabilitarea şi modernizarea accesului (tronson 3), crearea unui sens giratoriu (tronson 3) care va face legătura cu strada Mihai Eminescu, montarea unui ascensor pe plan înclinat în zona Bellevue, reabilitarea scărilor de la plaja Modern. Potrivit anunţului de participare nr. 149377/20.02.2014, valoarea estimată este de 32.338.591,85 de lei fără TVA din care: amenajare teren - 273.900 de lei fără TVA, amenajare pentru protecţia mediului - 81.500 de lei fără TVA, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 117.020 de lei fără TVA, cheltuieli pentru investiţia de bază - 30.531.528 de lei fără TVA, organizare de şantier - 763.291 de lei fără TV, cheltuieli diverse şi neprevăzute -  571.352,85 de lei fără TVA.

Responsabili de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei

De organizarea şi desfăşurarea licitaţiei pentru contractul „Achiziţie execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii «Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern»“ au fost responsabili: Mazăre Radu Ştefan - primar, Făgădău Decebal - viceprimar, Stan Gabriel - viceprimar, Enache Marcela -  secretar municipiu, Racu Constantin - director executiv, Dinescu Fulvia - director executiv adjunct, Merlă Viorica Ani - director executiv, Stan Mihaela  - director executiv adjunct, Tănase Luiza Elena - arhitect şef, Dospinescu Daniela Ramona - director executiv, Nanu Aniela - director executiv adjunct, Frigioiu Marcela - director executiv, Gheorghe Georgeta - director executiv adjunct, Babuş Constantin - director executiv, Pripişi Ionuţ - director executiv adjunct, Traşcă Aurora - director executiv, Gheondea Doina - director  executiv adjunct, Stamat Adriana - director executiv, Munteanu Petrică - director executiv, Velica Ecaterina - director executiv adjunct, Popescu Carmina Ionela - şef serviciu, Gavriz Irina - şef serviciu, Baltag Dan - şef serviciu, Bardaşu Octavia - şef serviciu, Borali Veaveghiul - şef birou, Bratu Daniel - director executiv adjunct, Constantin Nicoleta - şef serviciu, Coman Gheorghe - şef serviciu, Crăciun Ana Rodica - şef serviciu, Dumitru Ionuţ - şef serviciu, Dudaş Dezideriu - şef serviciu, Dobre Oana - şef serviciu, Drecşan Daniela - şef serviciu, Dudaş Camelia - şef serviciu, Petcu Lenuţa - şef serviciu, Ene Sânziana - şef serviciu, Florescu Nicoleta - şef serviciu, Mereuţă Emil Andrei - şef serviciu, Itoafă Cristina Laurenţia - şef serviciu, Vascu - Laciu Mădălina - director executiv, Liuţă Mihaela - şef serviciu, Dancu Antuanela - şef serviciu, Mihai Mihaela - şef birou, Mutalâp Ghiulnihal  - şef serviciu, Munteanu Jenica Eugenia - şef serviciu, Muţu Nicolai - şef serviciu, Părrşcu Liviu - şef serviciu, Pătruţoiu Mihaela - şef serviciu, Pînzariu Irina Roxana - şef serviciu, Bobeş Laura - şef serviciu, Petcu Mugurel Leonard - şef serviciu, Militaru Ccristian Andrei - şef serviciu, Rusu Graţiela - şef serviciu, Taran Ştefan - şef serviciu, Tesuleanu Gabriela - şef serviciu, Tramudana Liviu - şef serviciu, Untaru Adrian Constantin - şef serviciu, Vârlan Dorel - şef serviciu, Zahariciuc Iuliana - şef serviciu, Fetislam Dayan - şef serviciu, Soare Georgiana - şef serviciu, Nache Mihaela Rodica - şef serviciu, Bratu Georgiana - şef serviciu.

Consilierii locali responsabili de licitaţie

Ali Denis, Boiagian Harry Michelle, Candindatu Gabriel, Chesoi Tudorel, Chirondojan Vasile, Ciorbea Valentin, Cojoc Mărioara, Dede Perodin, Dobre Mircea, Fădăgău Decebal, Georgescu Daniel, Ibraim Temur, Lixandru Ion-Virgil, Marcu Ana, Matei Radu Bogdan, Onciu Carmen, Roşu Vasile, Papari George-Daniel, Pîrvulescu Gabriel-Valentin, Popescu Răducu, Răsăuţeanu Costin, Roman Iustin Fabian, Stan Gabriel-Marius, Surghie Valentin, Tuşa Sorina, Vişan Gabriel.

Condiţii pentru potenţialii ofertanţi

Media cifrei de afaceri globală pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) a ofertanţilor trebuia să fie de minimum 60.000.000 de lei. De asemenea, era necesar ca aceştia să facă dovada executării, în ultimii cinci ani, a maximum patru contracte ce conţin lucrări de drumuri, lucrări edilitare, reţele şi instalaţii electrice, pasarele pietonale/poduri, în valoare cumulată de cel puţin 31.000.000 de lei fără TVA.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii