Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:20 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

ISU „Dobrogea“ caută firmă pentru reparare autovehicule şi autospeciale. Câţi bani alocă (document)

ro

03 Aug, 2017 00:00 1793 Marime text

Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea“ al judeţului Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe pentru autospecialele din parcul ISU Constanţa (11 loturi), în valoare estimată de 3.625.993,21 de lei (795.208,83 de euro).
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5.09.2017, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 6.09.2017, ora 18.00. Ofertanţii vor constitui garanţia de participare, în cuantum de 1% din valoarea maximă estimată fără TVA a fiecărui lot în parte din acordul-cadru, după cum urmează: 10.882,91 de lei - oferta depusă pentru lotul 1; 10.310,88 de lei - oferta depusă pentru lotul 2; 3.479,23 de lei - oferta depusă pentru lotul 3; 750,39 de lei - oferta depusă pentru lotul 4; 2.144,54 de lei - oferta depusă pentru lotul 5; 2.432,81 de lei - oferta depusă pentru lotul 6; 3.843,87 de lei - oferta depusă pentru lotul 7; 764,34 de lei - oferta depusă pentru lotul 8; 598,09 lei - oferta depusă pentru lotul 9; 875,87 de lei - oferta depusă pentru lotul 10; 177,03 lei - oferta depusă pentru lotul 11; sau 36.259,96 de lei - oferta depusă pentru toate loturile.

În ce constă acordul-cadru 

Atelierele specializate trebuie să fie situate pe raza localităţilor limitrofe ale municipiului Constanţa. Potrivit anunţului de participare, se va încheia un acord-cadru cu maximum un agent economic, pentru o durată de 12 luni. Acordul-cadru are ca obiect servicii de reparare şi întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe pentru autospecialele din parcul ISU „Dobrogea“ al judeţului Constanta în perioada 2017-2018, obiect care a fost divizat pe loturi, pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest sens, se vor încheia acorduri-cadru pentru fiecare lot în parte.
 
Autoritatea contractantă este interesată să achiziţioneze, pe de o parte, piese de schimb şi materiale necesare în procesul de întreţinere a autovehiculelor, iar pe de altă parte, servicii de întreţinere şi reparare a autovehiculelor din dotarea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dobrogea“ al judeţului Constanţa, în atelierele specializate ale operatorilor economici care sunt câştigătorii acordurilor-cadru ce fac obiectul prezentei proceduri. În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de mentenanţă preventivă şi corectivă va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de reprezentanţii legali ai părţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.

Responsabil de atribuirea contractului 

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: col. Popa Daniel-Gheorghe - inspector-şef; lt.-col. Gheorghe Paul - (I) adjunct al inspectorului-şef, mr. Constantinescu Angela - contabil-şef, lt.col. Pană Gili-Gabriel - consilier juridic, lt.-col. Roşca Ionel - (D) şef Serviciul Logistic, cpt. Leonov Marin - Compartiment de specialitate, plt.-adj. Vasile Nicoleta - Compartiment de Specialitate, plt.-adj. Bucur Claudiu - Compartiment de Specialitate, plt.-maj. Nipominici Daniela - Compartiment de Specialitate, lt.-col. Donose Cristina-Madalina - Compartiment Achiziţii Publice, plt.-maj. Dragomir Alexandru-Silviu - Compartiment Achiziţii Publice.

Condiţii pentru ofertanţi 

Operatorii economici trebuie să facă dovada că deţin atelier specializat sau ca au încheiate acorduri de asociere sau subcontractare cu operatori economici autorizaţi să execute servicii ce fac obiectul contractului. Serviciile şi produsele aferente executării lucrărilor de mentenanţă corectivă şi preventivă care se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice, aşa cum sunt prevăzute în caietul de sarcini.
 
Ofertantul va face dovada capacităţii tehnice privind asigurarea cerinţelor minime obligatorii de dotare cu utilaje, echipamente tehnice şi programe de calculator pentru efectuarea reparaţiilor şi testărilor la tipurile de autovehicule ofertate, care trebuie să cuprindă: echipamente pentru diagnoza computerizată, pentru verificarea, testarea şi repararea autovehiculelor pentru care operatorul economic depune oferta, elevatoare fixe, pentru suspendarea diverselor tipuri de autospeciale din parcul achizitorului, aferente lotului la care va depune oferta, instalaţie de verificat climatizare şi încărcat freon; instalaţie de înlocuit anvelope; stand de reglat geometria la sistemul de direcţie (verificarea şi reglarea unghiurilor sistemului de direcţie); instalaţie de verificat şi reglat faruri; tester diagnosticat defecţiuni la motor şi la instalaţii electrice; stand de testare sistemul de frânare; cabină de vopsit închisă pentru lucrările de vopsitorie; sală de reparaţii tinichigerie şi pregătire vopsitorie; dispozitiv de tras elementele caroseriei şi prese hidraulice de redresat; aparat de sudură în puncte, aparat de redresat tabla şi încălzire locală a tablei (cu electrozi de carbon).
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii