Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:17 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Rezultatele HEINEKEN România în 2012 creșterea sustenabilă continuă

ro

05 Mar, 2013 21:21 1384 Marime text
                   
Bucureşti, 4 martie 2013
HEINEKEN România a anunţat astăzi:
  • Creşterea cifrei de afaceri cu 13,2% în 2012 față de 2011, ajungând la 1.185 milioane RON
  • Volumul vânzărilor a avut o creștere cu peste 5%, confirmând poziţia de lider de piaţă a companiei
  • Rezultate pozitive pentru mărcile companiei: Heineken, Ciuc, Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut
  • Iniţiative de succes: Ciuc Radler, primul Radler românesc şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă completă de ambalaje.
 
Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România:
Pentru HEINEKEN România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1.185 milioane RON în 2012 – o creştere consistentă, cu 13,2% față de 2011 – fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări. Rezultatele confirmă poziţia noastră de lider de piaţă, atât în termeni de volum, cât şi de valoare. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken®, au înregistrat creşteri procentuale de două cifre – atât în volum, cât şi în valoare. Performanța puternică și continuă validează strategia noastră, care a atras după sine o dezvoltare sustenabilă a companiei.”
 
Progrese în cadrul agendei de sustenabilitate „Brewing a Better Future”
În 2012, HEINEKEN România a continuat să își concentreze acțiunile în sfera sustenabilității și a progresat în toate ariile agendei de sustenabilitate ‚Brewing a Better Future’: de la procesul de producţie al berii, unde a redus consumul specific de energie termică cu aproximativ 11% și consumul specific de electricitate cu 4%, până la rutele de distribuție, care au devenit mai eficiente, iar numărul de kilometri/hectolitru bere a scăzut cu aproape 3%.
 
Planuri pentru 2013
Suntem încrezători că, și în 2013, strategia pe termen lung pe care o urmăm va continua să susţină progresul operaţiunilor companiei și creșterea cifrei noastre de afaceri.” a menţionat Onno Rombouts.
 
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactați:
Livia Bucăţică, Corporate Relations Specialist HEINEKEN România, 0723.388.122 sau l.bucatica@heineken.ro
Ioana Gliția, Account Manager McCann PR, 0724.323.263 sau ioana_glitia@mccannpr.ro
 
Despre HEINEKEN România:
HEINEKEN este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume în ceea ce priveşte volumul. HEINEKEN România face parte din grupul HEINEKEN şi are cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piaţa românească a berii, acoperind toate segmentele acesteia: Heineken®, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. HEINEKEN România are 4 fabrici – situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş – şi 1.100 de angajaţi.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii