Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
16:34 29 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Comunicat de Presa - Curs de Afaceri oferit de scoala de business INSEAD

ro

15 Oct, 2015 13:18 556 Marime text
INSEAD Alumni Association Romania organizeaza in premiera in Romania cursul de afaceri: Value and Business – A Force for Good
 
Bucuresti – 15 octombrie 2015: INSEAD Alumni Association Romania si scoala de afaceri internationala INSEAD, organizeaza Value and Business – A Force for Good, un eveniment dedicat mediului de afaceri din Romania, care va avea loc pe 27 octombrie, la hotelul Athenee Palace Hilton din Bucuresti, incepand cu ora 18:00.
 
Lectorul acestui curs este Kevin Kaiser, profesor specializat in Management si Director al Fondului ABN AMRO de Cercetare in Managementul pentru Valoare din cadrul INSEAD. Cu o experienta in profesorat de 23 de ani in colaborarea cu INSEAD, Profesorul Kaiser preda in cadrul programelor de Executive MBA si MBA si este detinatorul a 8 premii “ MBA award for Best Teacher for Electives” in Fontainebleau (Franta) si a 3 premii premii “ Executive MBA award for Best Teacher for Electives”. In 2013, Kevin s-a aflat printre cei 4 finalisti ai concursului “ Business Professor of the Year” sustinut de Economist Intelligence Unit.
 
“Un mare atu al INSEAD este acela ca implica profesori de top, experti de talie mondiala in aria lor, iar Kevin Kaiser este unul dintre acestia. Master Class-ul de la Bucuresti este o oportunitate foarte buna de experimentare, chiar daca limitata, a ceea ce poate oferi aceasta scoala de business celor interesati de propria dezvoltare in management si leadership”, a declarant Cristian Ionescu, Presedintele IAA Romania si absolvent al programului EMBA INSEAD.
 
In cadrul workshop-ului de la Bucuresti, Profesorul Kaiser va introduce și va explica conceptul crearii valorii in cadrul companiilor de top. Va aborda, de asemenea, importanta si rolul pietei de capital si al mediului de afaceri, in contextul evenimentelor recente din peisajul mondial si implicatiile acestora pentru companii si oamenii de afaceri.
 
Participantii la eveniment, oameni de afaceri si reprezentati de top ai managementului companiilor locale, vor avea ocazia de a trai experienta unei clase predate in cadrul uneia dintre cele mai mari scoli de afaceri din lume. Vor putea afla direct de la absolventii INSEAD experientele si influentele pe care le-au avut cursurile programelor MBA si Executive MBA din cadrul INSEAD in modelarea lor ca oameni de afaceri. De asemenea, vor beneficia si de prezentarea punctuala a programelor de MBA si Executive MBA ale INSEAD pe care le pot urma.
 
Este o buna ocazie de a avea acces la expertii INSEAD din sfera managementului si crearii de valoare in cadrul companiilor. Profesorul Kaiser este renumit pentru abordarea managementului dintr-o noua perspectiva conform careia orice decizie si alocare a resurselor in organizatii trebuie sa aiba ca unic scop crearea de valore pe termen lung („blue-line management”). Aceasta perspectiva este opusa celei clasice bazata pe managementul indicatorilor de performanta („red-line” or „indicator driven management”) unde urmarirea si atingerea unor rezultate pe termen scurt se face pe costul distrugerii valorii pe termen lung.
 
Trebuie sa ne oprim din a conduce o afacere pe baza indicatorilor de perfomanta. Ei sunt prezenti doar pentru a ne ajuta sa intelegm daca administram pentru a crea valoare sau nu. Ei nu reprezinta valoarea. Pot oricand sa termin pe profit intr-un an intr-un mod in care ar distruge valorea pe termen lung,iar daca ma platesti foarte bine, o voi face, pentru ca la finalul zilei vreau sa am o noua piscina, vreau sa imi renovez bucataria – imi vreau bonusul si cel mai important: nu vreau sa fiu concediat. In consecinta, daca suntem platiti sa distrugem compania, dar sa livram rezultate foarte bune pe termen scurt, o vom face. Cum vom putea sa oprim aceasta abordare? Trebuie sa ii invatam pe oamenii care conduc companiile ce inseamna cu adevarat sa creezi valoare”, spune profesoul Kaiser.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii