Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:51 14 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Constanta

ro

05 Dec, 2013 20:18 13713 Marime text
Puteti formula reclamatii la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Constanta pe adresa de e-mail reclamatii.constanta@opc.ro.

TELCONS: 021 9551 - telefon cu tarif normal in reteaua Romtelecom, din toate retelele, la care puteti adresa direct reclamatii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Adresa: str. Poporului nr. 121 bis
Telefon: 0241/550.550
Fax: 0241/631.528
E-mail: constanta@opc.ro
Web: www.opc-constanta.ro

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • florentina 28 Nov, 2017 17:04 Stati linistiti si daca mergi la ei,tot nimic nu rezolvi
  • Rodica 01 Aug, 2017 18:31 Fratilor!!!!!!"raspundeti la telefon ca deaia il avet.....
  • Valentin 18 Mar, 2017 13:11 Si eu incerc sa sun la ei si nimeni nu-mi raspunde, culmea imi spune robotul ca telefonul e defect????. Cum e posibil sa aiba doar un singur telefon in ditamai unitatea?, e ceva la mijloc mie nu mi-e clar?....
  • carolina 13 Feb, 2017 01:26 cum Mama Dracu' fac o reclamatie ANPC-ului ca sunt nefunctionali? frate, practic , NU VA FACETI MESERIA ! sunt consumator, consum 24/24 , platesc taxe si am drepturi! am dreptul sa imi raspunda cineva la tel cand ne arde lumea cu vreo mancare stricata sau suntem victimile unui abuz din partea comerciantilor ! voi sunteti chiar nesimtiti? hohaiale : protectia consumatorului, pai eu am consumat si m am nenorocit , cine ma ajuta ? domnul isis hristos, cine dracu' altcineva!!!
  • cristina 27 Jan, 2017 21:10 Sa va spun ce-am patit azi, 27 ianuarie 2017.Ma duc la Autogara din Tomis III, Constanta sa iau microbuzul de 9.30 spre Harsova.Ma urc in microbuz la ora 9.00, mai urca 3 persoane si asteptam ora plecarii,9,30.La ora 9.30 vine soferul si ne da jos din microbuz pe motiv ca nu mai pleaca ca nu sunt suficienti calatori si ar lucra in pierdere.A venit si casierul care strange banii si ne spune ca avem alt microbuz la ora 10,30.Acest microbuz era tot de la firma lor. Pentru mine 10,30 era o ora tarzie in conditiile in care la ora 11 incepeam orele la scoala din Ciobanu.Ceilalti oameni din microbuz aveau si dansii programul lor.Cine trebuie sa controleze aceste firme, cine le da licentele si de ce ii lasa sa faca transport public cu niste jafuri murdare, ruginite si nesigure? Pe mainile cui ne dam vietile? CT 93 NAR Acesta este numarul microbuzului de 9,30. Face curse pe ruta Constanta – Harsova.
  • Irina 09 Sep, 2016 20:35 De ce nu răspunde nimeni?
  • Tase 29 Aug, 2016 17:24 Cum putem sa luam si noi legatura cu opc daca e programul 24 din 24 ? Am si eu o problema acum si nu reusesc sa iau legatura deloc
  • Moscaliuc gheorghe 28 Aug, 2016 04:35 Nu stiu exact cui să mă adresez pentru a opri neregulile si hoția pe care le am întâlnit la autoservirea Berlin din Eforie nord.In primul rând afișarea prețului induce în eroare consumatorii; este afișat la suta de grame,portia este cântărită cu farfurie cu tot pe un cantar fără vizibilitate ajungând că porția comandată să coste de3;4 ori mai mult.La masă am constatat că cartofii comandați erau acri,mi s-au înlocuit cu alții din bucătărie;cînd sa mănânc ciorba de pui am văzut că aripioara avea fulgi pe ea.Bineinteles că nu am mai mâncat fiind păgubit de 50lei.Va spun aceste lucruri în speranța că măcar alți consumatori nu vor mai fi prostiti pe banii lor
  • Sorin 17 Aug, 2016 22:10 Buna seara,sunt in concediu la mare,in Neptun si nimeni nu primeste bonuri de masa,de ce ada mare nesimtire,nu e Romania,sunt cumva in alta tara,cum e posibil asa ceva,as dori o explicatie sau nu sunteti in stre,cu respect si o seara buna.
  • fara nume 11 Aug, 2016 19:03 NU RASPUNE NIMENI LA TELEFON DUPA ORA 16.TREBUIE SA FIE 24 DIN 24 PT PROBLEMELE CETATENILOR.RUSINE
  • silica 09 Aug, 2016 13:21 saptamana trecuta am cumapart un pepene galben dintr/un aproyar din Tomis II, i/am dat copilului in varsta de 4 anisa manance, iar dupa o ora a inceput sa acuze dureri grave de burtica si a inmceput sa verse timp de doua zile, inclusiv apa pe care o bea. as dori sa se faca un control la acest aproyar, sa se verifice in spcial pepenii, pentru ca putem otravi copiii.
  • Tescaru Vasile 09 Aug, 2016 12:49 vreau sa stiu daca locatarii unui bloc sunt obligati sa suporte 'obligatoriu'' costurile de bransare la gaze ale blocului in care locuiesc ,chiar daca nu vor sa se racordeze pe viitor la reteua de gaze.si daca au aceasta ''obligatie'' conform carei legi,sau este un abuz din partea administratiei.. astept un raspuns..va multumim.
  • Mariana S. 23 Jul, 2016 13:35 In Constanta langa Primarie exista un Nonstop cu Western Union. Vesnic mentioneaza angajatele ca nu au valuta pentru clienții care au de primit valuta iar clientul in necaz/grabit trebuie sa accepte echivalentul valutei in lei la cursul cel mic. Acelasi "patron" - sarlatan, are si in magazinul/mall Tomis din centrul oradului dar si la Citty Mall tactica fiind aceeasi. Au afisat nr pt protectia consumatorului 0219551, nr la care suna vesnic ocupat. Nici la 0241 550 550 Protecția consumatorului Constanța nu răspunde nimeni. La ce mai exista aceasta instituție daca nimeni nu face nimic? Cum sa nu circule hotii legali de izbeliste in aceste condiții daca tot sunt acoperiți? De ce si cine ii protejeaza, ne putem intreba????
  • mai multi locatari 19 Jul, 2016 13:55 Sunt un locatar al asociatiei de proprietari 263 din Constanta ,str Badea Cartan nr 3 bl tl4 si tl5. Administratora noastra nu pune stampila pe chitantele pe care ni le taie cand platim intretinerea,chitantele de la administratori vechi au stampila. Cand o intrebam de stampila spune mereu ca a uitato acasa. Este normal sa primim chitantele fara stampila administratiei? Program administratie martea intre orele 17-19.
  • Florinel 20 Apr, 2016 13:55 Bună ziua. Ma numesc Florin și vreau sa va aduc la cunoștință următoarele cuvinte. În orașul Hârșova exista o Brutărie lângă liceul Ioan Cotovu.. Unde se face pâinea locatarilor din acest oraș. Acolo în interior nu exista vestiar unde sa se schimbe angajați.. Ba mai mult se găsesc fire de par în pâine în care noi o mâncăm zilnic. Și sunt locatari ca nu au curajul sa meargă sa facă vreo sesizare patronului pentru ca ii înjură sare și la bătaie dacă e nevoie.. Sunt atâtea ne întregului încât nu va puteți imagina.. Va rai frumos luați niște masuri în acest caz . Pentru ca ne va îmbolnăvi pe noi. Dar și pe copii noștri mulțumesc
  • Udrescu Viorel 16 Mar, 2016 15:43 Nu inteleg pastrarea secretului datei de fabricatie, prin folosirea unei codificari marcate pe acumulatorii auto produsi de firma Rombac-Bistrita care de la an la an este mai enigmatic. Exemplu concret am cumparat pe data de 15.03.2016 un acumulator Rombac cyclon 55 Ah, cu inscriptionarea B154B1.Nici producatorul nu comunica modul de notificare. Sa inteleg ca trebuie sa cumpar ceva despre care nu stiu cand este fabricat?