De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
10:10 24 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Sănătate Alimente pentru un somn mai liniştit şi mai profund

ro

26 Jul, 2015 00:00 572 Marime text
 

Există o serie de alimente care te pot ajuta să adormi mai repede, dar şi să ai parte de un somn liniştit şi profund. În acest sens, sunt recomandate alimentele care conţin calciu, cum ar fi spanacul. Mineralele prezente în spanac ţin sub control pulsul şi tensiunea sanguină, fiind responsabile cu producerea celulelor roşii şi a enzimelor ce reglează creşterea şi dezvoltarea organismului. Şi broccoli conţine mult calciu. De asemenea, acesta, datorită conţinutului în betacaroten şi luteină, menţine sănătatea ochilor şi protejează împotriva degenerării maculare.
 
Cireşele reprezintă o gustare care te ajută să dormi mai bine, deoarece ele conţin melatonină, un hormon ce reglează ritmul circadian. Potrivit unui studiu, persoanele care beau două pahare cu suc de cireşe se odihnesc mai bine. De asemenea, melatonina este prezentă şi în alune, prin urmare, acestea contribuie la un somn profund. Şi bananele îmbunătăţesc somnul, prin prisma conţinutului de magneziu şi potasiu, minerale care relaxează muşchii. Totodată, cerealele, uşor de digerat, au capacitatea de a asigura un somn mai bun.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii