Bolidul Osella PA21 4C Turbo a „zburat“! Pilotul Emil Ghinea, din Mangalia, victorie în Trofeul Poiana Brașov 2025. Premieră în carieră (GALERIE FOTO + VIDEO)
Bolidul Osella PA21 4C Turbo a „zburat“!: Pilotul Emil Ghinea, din Mangalia, victorie în Trofeul Poiana Brașov
08 Oct, 2025 17:00
ZIUA de Constanta
208
Marime text



- Emil Ghinea a avut marea bucurie de a încheia anul în CNVC pe cel mai înalt loc de pe podiumul „etapei regine“ a campionatului
Pilotul din Mangalia Emil Ghinea a încheiat cu stil evoluțiile din sezonul 2025 al Campionatului Național de Viteză în Coastă, impunându-se la Trofeul Poiana Brașov, cursă în care a obținut (încă o dată în această stagiune) titlul de „King of the Hill“.
La „etapa regină“ a CNVC, campionul din Mangalia a realizat o performanță de vârf cu bolidul Osella PA21 4C Turbo, un timp de 2:05.259, cel mai bun, și locul întâi la Open Overall, Categoria II și CN E2 SC!
„Victorie la Trofeul Poiana Brașov 2025! Ce final de sezon! Poiana Brașov a fost, ca de fiecare dată, o provocare - dar Osella PA21 4C Turbo a zburat azi! Timpul de 2:05.259 mi-a adus locul 1 la general și o bucurie imensă să închei anul pe podiumul cel mai înalt!
P1 - Open Overall
P1 - Categoria II
P1 - CN E2 SC
Mulțumesc echipei mele pentru munca din spatele fiecărui detaliu, sponsorilor pentru încredere și tuturor fanilor care au fost acolo să trăiască emoția cursei! A fost o cursă intensă, plină de adrenalină, dar fiecare secundă a meritat! Ne vedem în 2026 - povestea continuă!“, a punctat Emil Ghinea.

La bordul unui prototip Osella PA21 4C Turbo (care i-a aparținut înainte lui Christian Merl, campion european absolut), galonatul pilot de pe litoral a câștigat pentru prima dată în cariera sa cea mai cunoscută etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă. Pe podium la Open la Trofeul Poiana Brașov 2025 au mai urcat Octavian Ciovică (la 1,2 secunde) și Elias Răduță (la 1,5 secunde), aceasta find și ordinea primilor trei la Categoria II.
La Trofeul Poiana Brașov 2025 (eveniment organizat de AMC Racing, clubul fondat de Mihai Leu, sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv), topul s-a realizat doar după prima manșă de concurs, manșa secundă anulându-se, după ce o mașină a lăsat pe traseu o dâră de ulei de peste 1,5 kilometri.
„A fost un weekend foarte greu, prima zi cu ploaie, a doua zi cu soare. N-a fost atât de cald pe cât mi-aș fi dorit eu, ca să bat recordul, de aceea nici nu am anunțat acest obiectiv. Îmi doream, dar și timpul pe care l-am realizat a fost bun, având în vedere temperatura de afară. Avem locul unu dintr-o singură urcare. S-a mai întâmplat în Campionatul Național de Viteză în Coastă să se anuleze una dintre manșele de concurs. Eu sunt mulțumit“, a declarat Emil Ghinea, pe pagina de Facebook a Federației Române de Automobilism Sportiv.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursa foto galerie: Facebook (Emil Ghinea)
Citește și:
Emil Ghinea, din nou King of the Hill!
Campionul din Mangalia, al doilea record național de traseu cu bolidul Osella PA21 4C Turbo (GALERIE FOTO + VIDEO)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Vezi toate STIRILE VIDEO!
Comentarii