Handbal (m) HCM si-a „tras" magazin estic cu preturi vestice
Handbal (m): HCM si-a „tras" magazin estic cu preturi vestice

HCM Constanţa
vrea să devină un brand internaţional şi primul pas a fost făcut prin
evoluţiile din Liga Campinilor. Al doilea a fost facut astăzi odată cu
lansarea
magazinului suporteriolor, un proiect rămas în suspans din cauza...
lipsei
curentului electric. Cu mic cu mare, handbaliştii constănţeni şi
conducerea
clubului au venit să vadă minunea şi, credem că, au rămas dezamăgiţi.
Magazinul
este extrem de mic şi de înnghesuit, materialele promoţionale sunt
extrem de
puţine iar preţurilşe depăşesc potenţialul unui om de rând. Câţiva
suporteri
prezenţi la lansare au cumparat câte o eşarfă cu însemnele clubului,
eşarfă
comercializată cu doar 25 de lei. De altfel, acesta este produsul cel
mai
accesibil, replicile tricourilor de joc fiind comercializate cu 150 de
lei,
treningurile cu 180-220 lei, iar genţile oficiale cu 120-200 de lei.
Probabil
„scorurile" mari sunt cauzate şi de dorinţa conducerii clubului de a
„suplimenta
bugetul extrem de afectat de criză", aşa cum a specificat Nurhan Ali.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp