Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:12 24 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Eveniment caritabil, organizat de Rompetrol 1.000 de km pentru pacienţii Hospice Casa Speranţei

ro

25 Sep, 2014 00:00 912 Marime text
KMG International, denumit anterior Grupul Rompetrol, a organizat evenimentul intern Rompetrol Run for Hospice, un semimaraton caritabil ce presupune implicarea angajaţilor în susţinerea unor cauze sociale tip CSR. Astfel, 79 de angajaţi au parcurs 1.000 de km şi au strâns 10.000 de dolari. Banii vor fi folosiţi pentru îngrijirea paliativă a 14.6000 de pacienţi de la Hospice Casa Speranţei.
 
„Prin acest eveniment, promovăm nu doar alergarea şi valorile sportului în rândul angajaţilor Rompetrol într-o inedită experienţă de socializare, ci oferim colegilor posibilitatea de a fi parte activă a inițiativelor noastre de CSR (n.r. Corporate Social Responsibility), de a susține cauze în care cred și de a întoarce în comunitate contribuția consolidată a companiei și a oamenilor săi“, a declarat Azamat Zhangulov, vicepreședinte senior al KMG International.
 
Angajaţii au parcurs alături de familie distanţe de cinci, zece, 15 sau 21 de km, iar pentru fiecare kilometru, Rompetrol a donat 5 euro. „Consider această acțiune ca fiind un semn de bun augur, cu o zi înainte inauguram noua unitate hospice din București și anunțam că am deschis toate serviciile, mai puțin unitatea cu paturi, pentru care mai trebuie să strângem 390.000 de euro. Datorita echipei Rompetrol, această sumă nu a rezistat mai mult de câteva ore, banii strânși de alergători prin www.galantom.ro, împreună cu fondurile oferite de Rompetrol pentru kilometrii alergați, au redus targetul și cu siguranță au apropiat momentul când vom putea începe internările“, a subliniat Alex Pădureanu, CEO Hospice Casa Speranței București.
 
Rompetrol a sprijinit Hospice şi prin alte proiecte de fundraising sau donaţii. Platforma de responsabilitate socială, CSR, a fost lansată în 2009 şi cuprinde programul naţional „Împreună pentru fiecare“, ce are ca scop dezvoltarea şi implicarea comunităţilor locale şi alte parteneriate strategice sau iniţiative punctuale din domeniile mediu, sănătate şi cultură. De când a fost iniţiată platforma, compania a alocat peste 1.250.000 de dolari pentru dezvoltarea a 101 proiecte în toate regiunile României, în beneficiul direct al 300.000 de persoane.
 
Evenimentul se află la prima ediţie, iar participanţii au avut posibilitatea de a crea un cont de fundraiser pe www-galanton.ro şi de a strânge bani în beneficiul Hospice şi al pacienţilor cu boli ameninţătoare de viaţă ce au nevoie de îngrijire paliativă.
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii